SIM-Reader på Asus A7V333
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-01-03 15:01

Min bundkortsmanual indikerer at jeg kan bruge en eller anden tingest til
læse simkort med - der følger endda et program med til det. Men men men:
hvad djævlen hedder den tingelingest jeg skal knalde simchippen i? Har nogen
fundet en på www.edbpriser.dk eller et andet website?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Leony

Dato : 13-01-03 09:27

"Trygleren [9000]" <TryglerenSLETDETHER@hesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e1ed2b1$0$83822$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> [...]
> til læse simkort med - der følger endda et program med til det. Men
> men men: hvad djævlen hedder den tingelingest jeg skal knalde

Dette er hvad der står om tingesten til TUSL2-C:
"ASUS bundles a complete package of practical software applications,
including the amazing Winbond Smart ManagerTM for log-on and always-on PC
security. The TUSL2-C can be paired with a Smart Card Reader Option Kit that
comes complete with a GSM/SIM Card adapter and TZT's Read2-In-01 Smart Card
Reader unit, which meets PC/SC standards and is compatible with the Winbond
Smart ManagerTM software."
http://www.cecomputerexperts.com/asus_cusl2.htm

Venligt tip: Hvis du flytter sletdether om på den anden side af @'et, så
belaster spammerne ikke den server hvor hesteskelet.dk ligger.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-01-03 10:47

> [...]
Card
> Reader unit, which meets PC/SC standards and is compatible with the

Aah. Måske skal jeg finde en 5in1 reader eller noget i den stil.

> Venligt tip: Hvis du flytter sletdether om på den anden side af @'et, så
> belaster spammerne ikke den server hvor hesteskelet.dk ligger.

Trendy!! Hermed gjort =)

Fra : Leony

Dato : 13-01-03 13:22

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e228bb5$0$83828$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Aah. Måske skal jeg finde en 5in1 reader eller noget i den stil.

Husk at den skal understøtte SIMkort til mobiltelefoner. Det tror jeg ikke
almindelige kortlæsere gør - tør dog ikke sige det, men jeg har aldrig læst
om funktionen i dokumentationen til min.
Hvis du skriver til Asus eller deres distributør, så kan de måske hjælpe dig
videre - alternativt forhandleren der solgte dig motherboardet.

Fra : Leony

Dato : 15-01-03 19:50

> Husk at den skal understøtte SIMkort til mobiltelefoner. Det
> tror jeg ikke almindelige kortlæsere gør - tør dog ikke sige
> det, men jeg har aldrig læst om funktionen i dokumentationen
> til min.

Faldt over denne da jeg var hos THansen i dag:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=113483485&n=496932315&pn=496932562
Den koster ikke alverden. Måske du kan bruge sådan en i stedet
for hvis det gliper med Asus'en.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 15-01-03 21:08

> Den koster ikke alverden. Måske du kan bruge sådan en i stedet
> for hvis det gliper med Asus'en.

Tak fordi du huskede mig Det vil jeg lige overveje.

Fra : Leony

Dato : 16-01-03 09:26

> Tak fordi du huskede mig Det vil jeg lige overveje.

Det var stadig friskt i hukommelsen
Det ligner en herlig lille dims og så er den billig - kunne være
man skulle overveje at få en mobiltelefon. Tele Danmark butikken
havde en lignende løsning, den kostede bare omkring 500 kr, ved
ikke om de stadig har den. THansen har også en udgave med IR, den
koster selvfølgelig en klat ekstra.