Visuelle forskelle på t68 og t68i
Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 10-01-03 13:46

se subj.

--
Hilsen/Best regards
Thomas Borgen
Thomas@8700Unlock.DenmarK
www.8700unlock.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-01-03 14:37

Thomas Borgen skrev:

>se subj.

Øh, ok... - og hvad så? Har du et spørgsmål, eller vil du informere os
om et eller andet?

Om det er det ene eller det andet, så er det altid en god idé at
skrive selve 'indholdet' af ens indlægget i selve 'bodyen', og
overskriften i emne/subject, så er der også noget at citere.

Dit indlæg kan forstås på flere måder, for at gøre det klart - så
ville jeg have skrevet sådan:

Emne: Visuelle forskelle på T68 og T68i
Body: [en liste over forskellen]

Body: Hvilke forskelle er der (visuelt) på T68 og T68i?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-01-03 14:41

Thomas/8700unlock.dk wrote:
> se subj.

Det har jeg gjort, men har alligevel ikke helt forstået indlægget. Vil
du vide, om der er forskel? Det er der:

Cover (både for- og bagside)
Tastaturlys (hvidi m, blå i i)

\Mandal

Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 10-01-03 16:47

Jeg mener kan jeg se forskel når jeg har dem i hånden og hvad er den evt.
forskel??

Hilsen Thomas

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-01-03 17:02

Thomas/8700unlock.dk wrote:
> Jeg mener kan jeg se forskel når jeg har dem i hånden og hvad er den
> evt. forskel??

Som nævnt er der forskel på tastaturlyset. Desuden er en imodel en Sony
Ericsson, hvilket står over displayet, mens m-modellen er en Ericsson
(står også over displayet). M-modellen har desuden en (syntes jeg)
genial bagside af en form for gummi, mens ieren har en plasticbagside,
der er meget modtagelig overfor ridser.

\Mandal