Taletidskort
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-01-03 12:02

Hej NG

Jeg har i øjeblikket en mobiltelefon med taletidskort hos TDC (5 kr. pr.
min.) men nu overvejer jeg at skifte til Telmore (1,20 kr. pr. min.)

1. Hvis jeg ikke bruger alle de penge, der står på det nuværende
taletidskort, hos TDC først, mister jeg dem så?

2. Kan jeg få overført mit gamle telefonnummer til Telmore? (Jeg har haft
telefonen i 2½ år)

3. Vil der være en periode (hvor lang?) hvor jeg ikke kan anvende min
mobiltelefon?

Mvh Steen

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Fischer

Dato : 10-01-03 12:31

> 1. Hvis jeg ikke bruger alle de penge, der står på det nuværende
> taletidskort, hos TDC først, mister jeg dem så?

Nej. TDC refunderer beløb over 20 kr. Dog har de ret til at tage et gebyr
for dette.

> 2. Kan jeg få overført mit gamle telefonnummer til Telmore? (Jeg
> har haft telefonen i 2½ år)

Ja, det kan du sagtens.

> 3. Vil der være en periode (hvor lang?) hvor jeg ikke kan anvende
> min mobiltelefon?

Den dag flytningen gennemføres kan du måske få en død periode.
Men med lidt held skal du blot udskifte SIM-kortet på flyttedagen når dit
TDC-kort holder op med at virke.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-01-03 12:42

"Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den dag flytningen gennemføres kan du måske få en død periode.
> Men med lidt held skal du blot udskifte SIM-kortet på flyttedagen når dit

OK - Tak for svarene!

Mvh Steen

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-03 12:56

Fischer wrote:

> TDC refunderer beløb over 20 kr.

....hvordan foregår det i praksis?

> Dog har de ret til at tage et
> gebyr for dette.

....har du nogen anelse om, hvor stort det er?
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-01-03 12:59

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in news:avmcd6$qpr$1@sunsite.dk

> ...hvordan foregår det i praksis?

Du skal formentlig ind i en teledanmark butik - ligesom med
telefonkort til "mønt" telefoner.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-03 13:04

Henrik Stidsen wrote:

> Du skal formentlig ind i en teledanmark butik - ligesom med
> telefonkort til "mønt" telefoner.

....nå, okay...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 10-01-03 13:06

> ...hvordan foregår det i praksis?

Jeg har læst det i:
http://www.tdm.dk/my/StatiskeElementer/pdf/Mobiltid_kom_godt.pdf
(side 9)
Hvor der står at man skal sende sit SIM-kort til TDC.

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-03 13:11

Fischer wrote:

> Jeg har læst det i:
> http://www.tdm.dk/my/StatiskeElementer/pdf/Mobiltid_kom_godt.pdf
> (side 9)
> Hvor der står at man skal sende sit SIM-kort til TDC.

....okay - tak for det...
Hans