ASUS A7A266-E & AMD 2200+/2400+
Fra : Kasper

Dato : 10-01-03 11:13

Hej

Kan jeg køre med en AMD 2200+ eller 2400+ på et ASUS A7A266-E motherboard.

Link:
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=a7a266-e

Mvh. Kasper

Fra : Niller©

Dato : 10-01-03 17:35

kik her http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7A266-E

kik under bios klik på : "More" her står der om hvad opdateringen indeholder
!

MvH
)><((((º> Niller© )><((((º>

http://home13.inet.tele.dk/neholler/

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 11:49

Kasper wrote:
> Kan jeg køre med en AMD 2200+ eller 2400+ på et ASUS A7A266-E
> motherboard.

Har selv dette mobo, og det kan den ikke. Max er en AMD Athlon XP 2100+!

> Link:
> http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=a7a266-e

Ja der ser det jo meget fint ud, men det er sq bittert at der ikke er plads
til en større CPU-køler, idet der sidder en eller anden dimmer... Må man
spøge hvilken køler du bruger?

Jeg selv har en larmende satan: CoolerMaster DP5-6I11A, men jeg ville sq
godt have en Tt Volcano 7 eller 9. Måske en Silent Viking, men den er der
ikke plads til...

--
Martin K

Fra : Kasper

Dato : 14-01-03 15:30

> Ja der ser det jo meget fint ud, men det er sq bittert at der ikke er
plads
> til en større CPU-køler, idet der sidder en eller anden dimmer... Må man
> spøge hvilken køler du bruger?

denne http://www.studiedata.dk/product.asp?product=552

Har fået et svar fra en at han kører med en 2200+ på et A7A266-E uden
problemer.

mvh. Kasper

Fra : Martin K

Dato : 14-01-03 16:22

Kasper wrote:
> denne http://www.studiedata.dk/product.asp?product=552

Hvad! Kan den godt være der? Jeg har nemlig overvejet lidt om jeg skulle
købe den, men synes alligevel at 400,- var i overkanten hvis jeg ikke kunne
bruge den. Du har vel ikke nogle billeder af det? Jeg har lige for ½ time
siden købt en brugt Tt Volcano 7. Den kan ikke være der som standard, meeen
så må jeg igang med saven...

> Har fået et svar fra en at han kører med en 2200+ på et A7A266-E uden
> problemer.

OK, det er jo meget vildt så

--
Martin K

Fra : Kasper

Dato : 14-01-03 16:43

> [...]
> bruge den. Du har vel ikke nogle billeder af det? Jeg har lige for ½ time
> siden købt en brugt Tt Volcano 7. Den kan ikke være der som standard,

beklager har ikke digital kamara.. men jeg har kørt med den i 7md på et asus
a7a266-e bundkort monteret i et aopen tower kabinet.. spiller fint her..
bruger osse sdram.. kan være det giver problemer med ddr ram som er lidt
tættere på processoren ellers kontakt studiedata og få nogle data på
hvormeget den fylder..

Mvh. Kasper