MS Windows
briani 27239
Krypterede filer
Fra : Henrik

Dato : 10-01-03 09:36

Jeg er løbet ind i et problem med en del dokumenter på min harddisk er
blevet krypteret. Kan ikke få lov at dekryptere dem i "egenskaber", adgang
nægtet skriver den. (Det er Windows XP Professional jeg kører med). Heller
ikke engang som administrator kan jeg få lov. Kan det virkelig være en anden
"bruger" der har været på, som har ændret attributter, og disse kan så kun
ændres tilbage med samme bruger?

Mvh Henrik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-01-03 17:36

"Henrik" <henrik.dencker@rc-media.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
anden
> "bruger" der har været på, som har ændret attributter, og disse kan så kun

Du kan logge på som Administrator og lave en Take Ownership, og så er det
dine filer !
Ellers må du se hvem der er har været logget på og så logge på som
vedkommende. Det er lidt sejt at knække krypteringen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Henrik

Dato : 13-01-03 08:24

> [...]

> Ellers må du se hvem der er har været logget på og så logge på som
> vedkommende. Det er lidt sejt at knække krypteringen.

Administrator har ownership på filerne, men den kommer og siger at: "der er
opstået en fejl"......adgang nægtet.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-01-03 17:26

> [...]
> Heller
> kun

> Administrator har ownership på filerne, men den kommer og siger at: "der

Er det Administrator der har krypteret dem, nej vel ? Øv.
Så skal du have fat i noget recovery agent, og det kan jeg ikke lige huske,
men jeg skal slå det op lidt senere.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Henrik

Dato : 14-01-03 07:06

> Er det Administrator der har krypteret dem, nej vel ? Øv.
> Så skal du have fat i noget recovery agent, og det kan jeg ikke lige
huske,
> men jeg skal slå det op lidt senere.

Ok. Jeg venter gerne.

Mvh Henrik.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-01-03 19:33

> huske,
>
> Ok. Jeg venter gerne.
>
> Mvh Henrik.

Prøv at kikke på disse sider specielt

Data Recovery and Data Recovery Agents
Data Recovery Agent Decryption Process

http://makeashorterlink.com/?R2C366613

Prøv også at skrive cipher i en cmd promt. Det er et decrypteringsprogram og
er du administrator burde du kunne få lov.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk