Legetøj i storkøbenhavn
Fra : Bob

Dato : 10-01-03 09:06

Vi er et par som gerne vil give vores liv et lille pust eventuelt med en
eller anden form for
legetøj-hjælpemidler
Findes der en forretning i storkøbenhavn der kan anbefales.

Mvh Bob

Fra : WeirdLabs

Dato : 10-01-03 17:17

Om der findes forretninger i KBH ?? MON ikke. *gf*

For alm. standard-porno er Istedgade altid et besøg værd, der er udvalget
ganske stort.
Er du interesseret i forretninger der er interessante skal du ud at gå lidt,
og jeg vil stærkt anbefale dig at ta' madammen i armen og kigge lidt på Lust
(Mikkelbryggersgade 3A www.lust.dk) lige ved Strøget der er en meget god
forretning med en afslappet atmosfære. -Et perfekt sted at begynde jagten.

Ellers er der et par gode steder i Studiestræde (parallelt med strøget).
F.eks Schwarts Mode og SM-Shop der har alt hvad hjertet begærer af legetøj
hvis man har hang til det lidt mere 'kinky'.
Er man rigtigt 'kinky' er der jo altid Pierre Patcrik der har tonsvis af
lak, læder og latex.

/WeirdLabs

<snip>

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-02-03 09:02

I Istedgade ligger der en legetøjsbutik, med blå neonrørsfacade (Kan ikke
huske hvad den hedder), der er udvalget ihvertfald stort

Lars

Fra : Nicolai

Dato : 15-02-03 13:14

On Sun, 9 Feb 2003 09:01:49 +0100, "Lars Christensen"
<lc@splitbus.com> wrote:

>I Istedgade ligger der en legetøjsbutik, med blå neonrørsfacade (Kan ikke
>huske hvad den hedder), der er udvalget ihvertfald stort

Mener den hedder E-plan. Så vidt jeg ved er den ejet af den samme som
butikken på modsatte hjørne og "Mens Shop"

Og det er en ret god butik.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk