Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinterbilleder
Fra : Hønemor

Dato : 10-01-03 07:49

Her er lidt natur og vinterbilleder.
http://pspvenner.dk/fotografier/fotografier.htm
KH Hønemor

Fra : Pico

Dato : 10-01-03 23:57

Hønemor wrote:
> Her er lidt natur og vinterbilleder.
> http://pspvenner.dk/fotografier/fotografier.htm
> KH Hønemor

Det er en meget flot og givende side. tillykke med den.
Pico

Fra : Madsen

Dato : 11-01-03 00:16

Pico skrev:

> Det er en meget flot og givende side. tillykke med den.

Enig. Der er dog noget der undrer mig.
Når man nu har adgang til et billedbehandlingsprogram, hvorfor
bruger man så ikke lige 2 sekunder på at rette skæve horisonter
op?

Jeg tænker på f.eks.:
<http://pspvenner.dk/fotografier/natur/solopgang_1.jpg>
<http://pspvenner.dk/fotografier/natur/solopgang_2.jpg>
<http://pspvenner.dk/fotografier/natur/solopgang_3.jpg>

Det er smukke billeder, men den skæve horisont forstyrrer mit
øje, eller er det kun mig der har det sådan?

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 11-01-03 14:36

Madsen wrote:

> [...]
>
> Det er smukke billeder, men den skæve horisont forstyrrer mit
> øje, eller er det kun mig der har det sådan?

De 2 første synes jeg ikke det gør noget, træstammen og stenene
vil komme til at virke skæve tror jeg, men det tredie ville jeg også
have rettet. Hvor jeg kan få myrekryb er når der er vand der "løber"
ud af billedet.
Pico