Office programer - start problem
Fra : janhp

Dato : 10-01-03 07:32

Hej!

Efter at have installeret Office 2000 Premium oveni Office 2000 prof(for
at få Frontpage installeret) får jeg flg. problem.
Hvis jeg f.eks. starter Outlook, Excel eller Word, går der ca. 5 til 10
sek. hvorefter programmet lukker sig selv. Har prøvet genindstallation,
Repair og afinstalltion - intet hjælper. Kører win XP - skal jeg evt.
genstallere denne og vil det hjælpe?

..hygge!

http://www.kandu.dk/

Fra : Leo Heuser

Dato : 10-01-03 07:39

Hej

Vi er flere i grupperne, der ikke er interesseret i, at et kommercielt
foretagende som www.kandu.dk, skal lukrere på vores løsninger
ved at forlange, at du skal lade dig registrere hos dem (for at
"kandu" kan dokumentere mange brugere og dermed få flere penge
for at vise annoncer?) for at kunne se svar, der er *frit* tilgængelige
i grupperne.
Hvis du ikke får et svar her (hvad jeg håber, du ikke gør (forstå mig
ret!)), vil jeg anbefale dig at spørge *direkte* i grupperne.

Leo Heuser

Fra : Lars Klintholm

Dato : 10-01-03 22:09

Den 10 jan 2003 skrev Leo Heuser i dk.edb.programpakker.ms-office:

> vil jeg anbefale dig at spørge *direkte* i grupperne

= vejen til en hurtig løsning

LarsK

Fra : Leo Heuser

Dato : 11-01-03 10:28