Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-links side opdateret
Fra : Lars

Dato : 10-01-03 00:58

Hej NG

Jeg har opdateret min foto-links - hjemmeside.

Jeg vil gerne have input om hvad (= fotoemner) jeg har overset !

http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

håber at i kan finde nogle kategorier jeg her overset - eller gode links er
velkomen ligesom links til manualer er rent guf.

Følgende vil IKKE blive optaget:/ vil blive ignoreret:

ÆVL omkring HTML - osv.....
ÆVL omkring hvilke browsere der kan se siden -
ÆVL= Niel Ebbesen
ÆVL=Lotte M.

Og følgende links:
http://www.supplier.dk/suppliers/standard.asp?cid=284
http://hjem.get2net.dk/classic-mac/frame-05.htm
http://www.hareskovhytten.dk/
http://www.datamuseum.dk/
http://www.byggesocietetet.dk/side-02.htm
http://www.ulnits.dk/frame-03.shtml
http://gutte.dk/guttehus/
http://d1o112.dk.telia.net/~u142800250/gl.gaard/
http://www.mc-forum.com/frame-01.htm
http://www.sportsfiskerklubben.dk/hornfisk.htm

MfG

Lars

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-01-03 01:09

On Fri, 10 Jan 2003 00:58:28 +0100, "Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com>
wrote:

>Følgende vil IKKE blive optaget:/ vil blive ignoreret:

>[...]
>ÆVL omkring hvilke browsere der kan se siden

Det er nu ellers ikke uvæsentligt.

>ÆVL= Niel Ebbesen
>ÆVL=Lotte M.

Lars, synes du virkelig, dét er værdigt? Nu var du ellers lige kommet
ind i en fornuftig gænge. Det her er et offentligt forum. Du har intet
krav på, at andre ter sig, som du bryder dig om.

Ét til tilbagefald => plonk forever.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 01:21

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> ind i en fornuftig gænge. Det her er et offentligt forum. Du har intet
> krav på, at andre ter sig, som du bryder dig om.

Hej

Selvfølgelig har du ret.... Jeg har intet krav på at de opfører sig som
..........mennesker."""!!.

Jeg har bare ikke promoveret hjemmesiden i en del tid - og har sat
spam-filtret= omtalte psykopater.
Jeg ønsker bare ikke at nogle( du ved hvem) kæfter op om hvad der er korrekt
html og bl.a bla. osv.
Du har en fin hjemmeside med gode billeder - det er ok for mig.
Jeg gider bare ikke høre på ævlet kritik ( mail mig mht kategorier der ikke
er der) derIKKE kører på html-kode og psykiatri....

Jeg er trods alt. dr. psych.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 10-01-03 01:32

"Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne have input om hvad (= fotoemner) jeg har overset !
> på

Hej Lars...
God siden, men jeg skyndes at den virker ret uoverskueligt efter hånden, er
det nødvendigt at give hver enkelt firma deres egen overskrift, når siderne
omhandler det samme. Her tænker jeg på filter og lign.
Alt hvad der hedder kort og lagring mulighder og diverse kort læser, burde
vel næsten stå lidt mere samlet.

Ellers godt initiv, hvisjeg ikke har sagt det før..

P.s. Du må gerne finde plads til min side www.tholofoto.dk
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 09:28

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> vel næsten stå lidt mere samlet.
>
> Ellers godt initiv, hvisjeg ikke har sagt det før..

Jeg har "smidt" dig under "portrætfotografer" - håber det dækker!
(00.48-udgaven)

Har du nogen ide om hvad der dækker filter og.lign. ?

Det er svært mht kategorier!

Mvh

Lars

Fra : Lars

Dato : 12-01-03 10:16

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> [...]
kort læser,
> burde vel næsten stå lidt mere samlet.
>
> Ellers godt initiv, hvisjeg ikke har sagt det før..

Hej Tholo

Jeg har fundet plads til dig :)
Og tak.

Men jeg har store overvejelser mht hvordan f.... jeg laver
opdelingen

Jeg har først tænkt på følgende fremgangsmåde:

Foroven på siden : et index: - hvor man kan gå alfabetisk
ind på dansk . enegels og tysk - og trykke på emnet - og
blive viderestillet til emnet.

--------FORSØGSOPSTILLING-----------------------------------
------

Tal
360 grader - Panoramapictures -Panoramabilder 360 Grad.

Analogt fotoudstyr
APS
Astronomi-foto / astronomy-Photo / Astronomi-foto.
Arkivbokse / Archival Products /

Baggrunde - Backgrounds - Hintergründe.
Bajonet-typer - Mounts -
Batterier - Batteries - Batterien.
Batteri-pack's
Billed søgning - Picture Search - Bildsuche.
Billedbehandlingsprogrammer - Image Processing -
Bildbearbeitungsprogramme.
Billedbureauer - Picture-Agencys - Bildagenturen.
Billedbureauer undervandsfoto / Pictureagencys
underwaterphotos / Bildagenturen unterwasserfoto
Billed-web-hoteller / Billedkritik / Offentliggørelse af
billeder /Online fotoalbum -
Picture Web-hotels / Picturekritisism / Go Public! /online
Picture Albums-
Photogalarie im Internet / Bildkritik / Veröffentlichung von
Bildern.
Billedkasser og passepartoutkarton.
Blitz - Flash - Blitz.
Blæk og toner til Printere - Ink and toner for printers -
Druckertinte u. toner.
Brugt Udstyr - Used Equipment - Gebrauchtes
Bøger - Books - Bücher.

osv
______________FORSØGSOPSTILLING __SLUT

Næste skridt er så om ikke hjemmesiden skal deles op i flere
sider - og så er det store spørgsmål - hvordan.

Skal det være een side til hvert bogstav i alfabetet - eller
een side eet emne.

Begge giver "problemer" mht krydshenvisninger på stort samme
emne - tag foreksempel :

------------Eksempel----

Diasskanner

Fotoskanner

Scanner

---------Eksempel slut---------

Så en af mine ideer er pt. at dele web-sitet op i sider
efter en model som denne:

-----------eksempel------
Kamera og objektiver

Tilbehør til kameraer

Digetale perifirienheder

Lagringemedier

Forbrugsstoffer

Software

osv.
------------eksempel-------------------------

og det kræver nøjere overvejelse og indput fra bl.a denne
gruppe.
( og nu virker mit kill-filter perfekt )

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-01-03 11:30

Lars wrote:

> Men jeg har store overvejelser mht hvordan f.... jeg laver
> opdelingen

Hej Lars

Denne gruppe har som fotografering som topic, så en snak om
hvordan du evt. kan strukturere dit web-site er off-topic,
og derfor uønsket i denne gruppe.

Jeg vil foreslå at du flytter snakken om udviklingen af dit
web-site til news:dk.edb.internet.webdesign - der vil enmet
være on-topic og relevant.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-01-03 11:44

Lars skrev:

Lars, nu er det ikke fotosnak længerer, men om hvordan din hjemmeside
er bygget op, og så er det den forkerte gruppe.

Venligst men bestem, smut over i en anden gruppe og fremlæg dine
forslag der.

> [...]
>
>Foroven på siden : et index: - hvor man kan gå alfabetisk
>ind på dansk . enegels og tysk - og trykke på emnet - og

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Lars

Dato : 12-01-03 12:13

U. Pedersen wrote:
> [...]
hjemmeside
> er bygget op, og så er det den forkerte gruppe.
>
> Venligst men bestem, smut over i en anden gruppe og

Tjah jo det er sådanset foto-snak - det handler om
kategorisering af foto-emner, så.....det er svært at sige
andet en - hvor hører det hjemme???

Fra : Sylvester

Dato : 10-01-03 08:34

> Følgende vil IKKE blive optaget:/ vil blive ignoreret:
>
> ÆVL omkring HTML - osv.....
> ÆVL omkring hvilke browsere der kan se siden -
> ÆVL= Niel Ebbesen
> ÆVL=Lotte M.

Jeg gider ikke kommentere din side, så ryger jeg bare på din ÆVL'e liste.

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 09:24

"Sylvester" <sylvester@post.tele.dk> wrote in message
> "Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Jeg gider ikke kommentere din side, så ryger jeg bare på din ÆVL'e liste.

OK

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-01-03 10:04

Lars wrote:

> [...]
>
> håber at i kan finde nogle kategorier jeg her overset - eller gode links er
> velkomen ligesom links til manualer er rent guf.

Til Lars

Jeg skal hermed henstille til, at du fremover undlader at
poste opslag/reklamer for din foto-links - hjemmeside her
i gruppen, da den type indlæg er i strid med foto-gruppens
fundats: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Opslag henvises til news:dk.opslag - news:dk.opslag.internet

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 10:19

> [...]
> fundats: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto
>
> Opslag henvises til news:dk.opslag - news:dk.opslag.internet

NÅ!

FUT : news.dk.niels.ebbesen.er.indlæggelsesmoden.

Du skal ikke henstille noget som helst - og slet ikke til irrellevante
ng's.

Jeg har ikke fået sat spam-filtret ordentligt op- siden jer kan se dit
indlæg. men lad os lige dvæle ved at hele din signatur er er i strid med
foto-gruppens fundats: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Du må ikke reklamere for komercielle (ellerhvordanfandendetstaves) sider -
og det gør du!!!!! Dine egne!!!!

Der er ikke reklamer på min hjemmeside - og den er ret så foto-relevant!

Vær rar ved dig selv. Hold dig fra at kommentere ting du ikke har forstand
på!

læs nedenstående:

1. Gruppenavn:
dk.fritid.foto

2. Beskrivelse:
Emner omkring fotografering.

3. Fundats:
I gruppen kan alt omkring fotografering diskuteres. Det kan være
elementer omkring det færdige billede som komposition og billedsyn, samt
tekniske emner som udstyr, film, mørkekammerarbejde m.m.

Spørgsmål kan stilles - viden, erfaringer og meninger kan udveksles.
Der fordres høj netikette og derfor bør der undgås ensidige bemærkninger
uden argumentation som: "Jeg bruger Nikon fordi det er det bedste -
Canon er noget hø !". Det er naturligvis i orden at have en holdning,
men grundlaget for en god diskussion er argumenter.

Privat køb og salg af udstyr henvises til 'dk.loppemarked' og der ønskes
heller ikke kommercielle tilbud om fotoartikler eller andet i gruppen.

Der må ikke distribueres billeder (binære bilag) gennem gruppen.

Billeder kan udstilles/udveksles ved henvisninger til billeder på ens
egen hjemmeside.

4. Begrundelse:
Der kan i dag findes indlæg om fotografering i gruppen 'dk.fritid', men
som så meget andet drukner de i den store mængde af indlæg. Der er
efterhånden mange danske fotografer (professionelle som amatører) på
nettet og jeg forventer en stor stigning i antallet af indlæg om
fotografering ved oprettelse af en separat fotogruppe.

De internationale 'rec.photo' grupper er meget store og præget en del af
de førnævnte 'ensidige bemærkninger uden argumentation'.

Grupperne er desuden præget af amerikanere og, på grund af "krigen"
mellem Kodak og Fuji, af mange indlæg om amerikansk-japansk samhandel.
Begrebet netikette er desuden ikke så brugt i de internationale grupper,
hvilket nok til dels skyldes den store fysiske afstand mellem brugerne.

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstiller:
Finn Krogh Jørgensen (fkj@post4.tele.dk)

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 10-01-03 11:44

"Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote in message

> Jeg har ikke fået sat spam-filtret ordentligt op- siden jer kan se dit
> indlæg. men lad os lige dvæle ved at hele din signatur er er i strid med
> foto-gruppens fundats: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Det er ikke sandt.

Man må reklamere for hvad som helst i sin signatur. Bare den ikke fylder
over fire linier.

/Jacob

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-01-03 12:10

Lars wrote:

> Der er ikke reklamer på min hjemmeside - og den er ret så
> foto-relevant!
>
> Vær rar ved dig selv. Hold dig fra at kommentere ting du
> ikke har forstand på!

Det er ligegyldigt om der er reklamer på din hjemmeside,
eller om du mener den er foto-relevant, for der er en gene-
rel regel i dk.heirakiet, at opslag/reklamer for hjemme-
sider er uønskede i debat-grupperne, med mindre der er
nævnt undtagelser herfor i gruppens fundats.

Og jeg kan ikke se, at der i foto-gruppen fundats står noget
om, at der godt må postes henvisninger/reklamer for "Lars's
fotolinks".

Skulle du mod min forventning fastholde din tolkning af foto-
gruppens fundats, og poste opslag/henvisninger til dit link-
site her i foto-gruppen, så vil jeg lade din ISP's abuse af-
gøre om det er acceptabelt.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Elsborg

Dato : 10-01-03 10:22

> snip

Hej Lars

Det er en flot samling af fotolinks du har lavet, men det er blevet svært og
overse det hele. Var det ikke muligt at der i toppen af siden blev lavet en
indholdsfortegnelse som kunne linke videre til de enkelte punkter på siden

Mvh.

--
Leif Elsborg
www.elsborg1.dk

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 10:36

"Leif Elsborg" <Leif@NOSPAMelsborg1.dk> wrote in message

> [...]
en
> indholdsfortegnelse som kunne linke videre til de enkelte punkter på siden

Hej Leif

Ikke nogen dårlig ide! Det vil jeg overveje.

mvh
lars

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 10-01-03 14:14

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 17:37

In article <Pine.GSO.4.44.0301101327070.28722-100000@pico.cs.auc.dk>,
cbaoth@cs.auc.dk says...
> Punkt 3: Netikette

Så skulle du måske lige kigge lidt på citatteknik inden du kommer for
godt igang...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 11-01-03 13:56

Niels Ebbesen wrote:

> [...]
> poste opslag/reklamer for din foto-links - hjemmeside her
> i gruppen, da den type indlæg er i strid med foto-gruppens

Det har jeg svært ved at se, men for en god ordens skyld, Lars: kan du
ikke lægge 1 skiftende billede nederst på siden (fx 2x3 cm), så det kan
kaldes en fotoside - det er nok den letteste måde at komme uden om visse
kværulanter på

> FUT: news:dk.admin.netikette
Du må ikke ha fået sat den, og jeg er ikke enig, så dette indlæg havner
i fotogruppen.

mvh

Jesper Brunholm

PS. Jeg synes stadig at det er kedeligt at et af fotogruppens største
aktiver skal opføre sig sådan så man gang på gang må plonke vedkommende
i en uge for kunne holde gruppen ud.

Fra : U. Pedersen

Dato : 10-01-03 15:16

Lars skrev:

>Følgende vil IKKE blive optaget:/ vil blive ignoreret:
>
>ÆVL omkring HTML - osv.....
>ÆVL omkring hvilke browsere der kan se siden -
>ÆVL= Niel Ebbesen
>ÆVL=Lotte M.

Du må da ha et problem når du ikke eråben for konstruktiv kritik

Så jeg ser med glæde frem til at jeg kan komme på din ævle liste

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 15:35

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> wrote in message
> Du må da ha et problem når du ikke eråben for konstruktiv kritik
> mvh
> U.P.

Hej UP

Konstruktiv kritik er da altid velkommen (og især emner (og gode links) jeg
har overset) , men jeg vil ikke høre på at siden ikke kan ses i en
hjemmestrikket browser under MS DOS v1.0 / Mactitosse OS etellerandet -
eller at der er de og de html-fejl - eller at det er smidt ind med en
skovl - som NE skælder ud over.

Mvh
Lars

Fra : U. Pedersen

Dato : 10-01-03 17:10

Lars skrev:

> [...]
>hjemmestrikket browser under MS DOS v1.0 / Mactitosse OS etellerandet -
>eller at der er de og de html-fejl - eller at det er smidt ind med en

Hej Lars, nu bruger flertallet nok det lort der følger med windows,
men der findes da andre der ikke gidder det Billy med lagkagen sender
i hovedet på folk.
Og det ville jeg da mene var kostruktivt, at tage hensyn til dem

Fra : Johan

Dato : 10-01-03 15:34

> Følgende vil IKKE blive optaget:/ vil blive ignoreret:
>
> ÆVL omkring HTML - osv.....
> ÆVL omkring hvilke browsere der kan se siden -
> ÆVL= Niel Ebbesen
> ÆVL=Lotte M.

Hvis du havde undladt den barnagtige smøre ovenfor, kunne det være, jeg gad
se din hjemmeside. Nu gider jeg ikke.

Når du foregriber begivenhedernes gang, og så tilmed så primitivt som her,
opnår du kun én ting. En masse ÆVL!! Og formentlig også at ingen tager dig
seriøst...

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 15:47

"Johan" <kystflue@lazy-fup-.dk> wrote in message
> [...]
> opnår du kun én ting. En masse ÆVL!! Og formentlig også at ingen tager dig

..----
Hej Johan
OK !
Det var jo skrevet i bedste mening for at slippe for den sædvanlige gang
ælv - og jeg kan godt se at det gør jeg ikke.. og jeg kan godt se at
ligegyldig hvad man gør så er det forkert!!!!!
Så uanset om man skriver at man ikke vil høre på det eller ej - så slipper
man ikke for trollene eller spammen!!!
Mvh
Lars

Fra : Johan

Dato : 10-01-03 17:19

> [...]
> ligegyldig hvad man gør så er det forkert!!!!!
> Så uanset om man skriver at man ikke vil høre på det eller ej - så slipper

Korrekt! Havde du undladt dine malplacerede bemærkninger om dem, du ikke
bryder dig om, havde du helt sikkert fået flere konstruktive kommentarer.

Jeg er fløjtende ligeglad med, hvad du mener om andre i gruppen, og hvis du
vil råbe pis og lort efter dem, synes jeg ikke, du skal blande andre ind i
det.

Johan Gadegaard

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 17:34

> [...]
du
> vil råbe pis og lort efter dem, synes jeg ikke, du skal blande andre ind i

----------
Hej Johan

Enig - Jeg burde nok ikke have skrevet sådan, en gjorde det idet sidste gang
var der vrøvl konstant - og jeg troede jeg kunne slippe. Det kunne jeg
ikke!!

Med venlig hilsen - Lars

Besøg Foto links - hjemmeside http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm
Mail: lars9999@NOSPAMexcite.com - FJERN NOSPAM FØRST!

Fra : U. Pedersen

Dato : 10-01-03 17:11

Johan skrev:

> [...]
>opnår du kun én ting. En masse ÆVL!! Og formentlig også at ingen tager dig

Ja, det kan jeg så også kun være enig i.

Med håb om at jeg kommer på ævle listen

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 11-01-03 14:12

Lars wrote:
> Jeg har opdateret min foto-links - hjemmeside.
> http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

> håber at i kan finde nogle kategorier jeg her overset - eller gode links er
> velkomen ligesom links til manualer er rent guf.

Jeg synes at det ser rigtigt godt ud - nu har jeg været inde på siden,
så jeg vil modificere mit svar i tråden til: gør opmærksom på ugens
billede når du poster linket, så skulle du være "home safe"

> Følgende vil IKKE blive optaget:/ vil blive ignoreret:
.... etc

Udelad den smøre næste gang - den gør mere skade end gavn.
(uomtalt censur er også mere effektiv overfor trolls)

Jeg er enig i at det ville være rart med en indholdsfortegnelse.

Alt udenomssnakken fylder for meget i toppen af siden.
Forhandlerlogoerne er for store, og gør dermed listen uforholdsmæssigt
længre end nødvendigt (jeg ville foretrække mindre logoer på samme linie).

Egl. kunne en løsning også være at lægge hvert emne ind på en side for
sig, men da du ikke bruger serverside-scripting er det nok ikke en
mulighed, fordi det vil kræve for meget at opdatere det.

Endelig synes jeg at mange af linksne kunne bruge en lille intro-tekst,
men det er igen det der med overkommeligheden

mvh (og tak for en god foto-linksside)

Jesper Brunholm

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 12-01-03 09:12

Tak for en udmærket linksamling. Synd at initiativer som dette skal
resultere i ævl. Det synes at være et dansk fænomen - jeg har ikke set noget
lignende i udenlandske grupper.

Mvh Ib

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 12-01-03 10:35

"Ib Frederiksen" <black.hole@hot.mail.com> skrev i en meddelelse
> Tak for en udmærket linksamling. Synd at initiativer som dette skal
> resultere i ævl. Det synes at være et dansk fænomen - jeg har ikke set
noget
> lignende i udenlandske grupper.

Ja, det er vist meget, meget dansk. Visse mennesker i dette land keder sig
åbenbart

Fra : Helmer

Dato : 12-01-03 12:04

> [...]
> Tak for en udmærket linksamling. Synd at initiativer som dette skal
> resultere i ævl. Det synes at være et dansk fænomen - jeg har ikke set

Ja man tror det er løgn.

Jeg har nu været væk fra dk.fritid.foto i ca 1 år.

Da jeg var temmelig ny inden for fotoverdenen tillod jeg mig at stille et
par spørgsmål her i gruppen vedr. fotografering af produkter til brug for
publicering i en webbutik. Jeg pointerede at jeg var amatør og jeg ville
blive glad for gode råd..

Det var meget underholdende hvordan indslagene omkring mit naive spm.
udviklede sig. Niels Ebbesen følte sit erhverv gået for nær og kom med
diverse udfald om at det ville jeg aldrig lære og man kunne jo ikke lære det
professionelle var årtier om at lære o.s.v.

Ja det var lidt deprimerende at læse Gnavpots indlæg. Opmuntrende var det
dog at læse alle de andre GLADE amatørers indlæg der stadig troede på at det
var muligt at blive bedre og gerne ville komme med ideer og gode råd. Til
alle Jer der er blevet ramt af Niels Ebbesens dårlige humør fortvivl ikke
det er ikke Jer der har et problem. Prøv at gå ind på google under "grupper"
og skriv "Niels Ebbesen" så vil i se hvad Gnavpot får tiden til at gå med.
Mit indslag ligger under emnet "Det er ikke så let"

Her et år efter indlægget har patienten ikke vist tegn på bedring.

Men husk alle jer der er blevet ramt af Ebbesens løftede pegefingre og
latterliggørelse, fortvivl ikke og tag det for guds skyld ikke personligt..

..

Med venlig hilsen

Chr.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-01-03 14:35

Helmer wrote:

> Her et år efter indlægget har patienten ikke vist tegn på bedring.

Og du har stadig ikke lært, at man skal holde sig til sand-
hedden, flg. URL: er et link til hele tråden, og så vidt jeg
kan se, så bliver der gjort flere seriøse forsøg på at hjælpe
dig, men det var vist over din fatteevne.

http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&threadm=a36snb%242oq%241%40sunsite.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dg:thl456278836d%26dq%3D%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%26ie%3DUTF-8%26selm%3Da36snb%25242oq%25241%2540sunsite.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 12-01-03 18:29

"Helmer" <rovernet2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Klip.
> Men husk alle jer der er blevet ramt af Ebbesens løftede pegefingre og
> latterliggørelse, fortvivl ikke og tag det for guds skyld ikke
personligt..

Hvis en kritik kommer fra en af de gamle rotter i herakiet, tager jeg det
alvorligt, men hvis det er Ebbesen, så er det noget andet )

Først kom Kodak Disk, så APS og nu er det digitalkameraet

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Lars

Dato : 12-01-03 19:16

www.analogfoto.dk L Langgaard wrote:
> "Helmer" <rovernet2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Klip.
pegefingre
skyld ikke

Nej det gør jeg heller ikke - Jeg er nærmere ved at
arrangere en foto-udflugt - en bus-tur / evt. et særtog- så
vi kan komme over på Djævleøen og se giraffen! Jeg har ikke
været på Djævleøen siden jeg var tvunget som soldat. Også at
få Ølstykke og se hvor giraffen bor! Men der skal skisme
mange film til!

Jeps.