kort over tyskland og polen?
Fra : Jacob Nordahl

Dato : 10-01-03 00:34

Hej NG

Er der nogen der har en ide om hvor jeg kan få fat på kort
over tyskland og polen omkring 1880-1914?

Jeg prøver at dække nogle aners "vandring".

Venligst
Jacob Nordahl

Fra : Tom Stryhn

Dato : 10-01-03 00:59

Prøv f.eks

http://www.rootsweb.com/~polwgw/maps.html

Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk

Fra : Helge Barlach

Dato : 10-01-03 07:07

Her er en link til nogle gamle tyske/Polske kort

http://schwertfamily.net/maps_west_prussia.htm

mvh
Helge Barlach

Fra : Helge Barlach

Dato : 10-01-03 07:11

Her er en anden link for gamle kort i Slesvig/Holsten.
http://feefhs.org/maps/gerw/gw-schl.html

Fra : Jes Wagner Tholl

Dato : 10-01-03 18:01

Du kunne i den forbindelse måske også have gavn af en database over
tyske/polske stednavne øst for Oder - Neisse:
http://www.kartenmeister.com/
---
Venlig hilsen
Jes Wagner
HIllerød

Fra : Jacob Nordahl

Dato : 11-01-03 03:03

tak for hjælpen, jeg fandt hvad jeg skulle bruge.. ;)

Venligst
Jacob Nordahl