MS Windows
briani 27239
Hjælp efter formatering af hd
Fra : Mr Cool

Dato : 09-01-03 23:46

er kommet til at formatere en forkert hd,har hørt at der stadig er en
mulighed for at
finde filerne frem igen????? er det rigtigt.

m.v.h
hoffer

Fra : ab

Dato : 10-01-03 00:19

En venlig sjæl (rene@xxxprebendorf.dk) gav mig følgende link
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm, men som du ser af
nedenstående, har jeg endnu ikke haft heldet med mig.

ab

------------------------------

Tak for dit råd - programmet ser jo OK ud, det gik også meget fint indtil
jeg var nået op på 99% søgning / genoprettelse - der var fundet ca. 9.500
filer, men herefter løb programmet ind i en fejl, hvor jeg kun kunne vælge
"fortryd" - og så var det hele væk igen.

ab

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse

> "ab" <a@b.com> skrev i en meddelelse
Windows

Fra : Jens

Dato : 10-01-03 09:14

> [...]
> filer, men herefter løb programmet ind i en fejl, hvor jeg kun kunne vælge
> "fortryd" - og så var det hele væk igen.

Hent en ny pc inspector så
Den kan finde filer på disce der er formateret 2 gange, forudsat de ligger
hvor der ikke er skrevet nye data på discen

Mvh Jens