Print via pegefølsom knap
Fra : Lars Krogh

Dato : 09-01-03 23:25

Hej !!!

Skulle der ikke tilfældigvis være nogen der kender koden til udskrivning i
en pegefølsom knap.

F.eks. ved jeg at kode for at gå til toppen af siden er: #Top

Jeg HAR prøvet: #Print og _print men det virker ikke !!!!

En anden kode jeg kender er: <input type=button value=Print Onclick=print()
;>
Men det virker ikke i en pf-knap, det laver dog en grå knap, som desværre
ikke passer ind i designet på min side.

HJÆÆÆÆLP !!!

PF Tak

VH
Lars Krogh

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-03 01:44

"Lars Krogh" <krogh@person.dk> skrev :

>Skulle der ikke tilfældigvis være nogen der kender koden til udskrivning i
>en pegefølsom knap.

Det kan ikke lade sig gøre.

Den eneste måde, det kan gøres på er ved at linke til en side
magen til, hvor du så har ændret <body> til
Når siden så åbner, så kommer printdialogen frem med det samme.

Men jeg vil da ikke undlade at nævne, at bruge af pegefølsomme
knapper er noget skidt, hvis du ikke har en alternativ navigering
på siden.

Der er efterhånden mange som har valgt ikke at ville kunne se
java, fordi det er langsomt og kan udgøre en sikkerhedsrisko.

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-01-03 13:38

"Lars Krogh" <krogh@person.dk> skrev i en meddelelse

> Skulle der ikke tilfældigvis være nogen der kender koden til udskrivning i
> en pegefølsom knap.

Må jeg lige skyde et dumt spørgsmål ind? Hvad er en "pegefølsom knap"?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-03 14:04

"Steen Eiler Jørgensen" <oz1sejREMOVETHIS@get2net.dk> skrev :

>Må jeg lige skyde et dumt spørgsmål ind? Hvad er en "pegefølsom knap"?

Går ud fra, at du bruger og kender lidt til FP.

Det er de hoverknapper, du kan lave og som skifter farve og kan
vise f.eks. glød nå du kører musen henover knappen.

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-01-03 14:39

> Det er de hoverknapper, du kan lave og som skifter farve og kan
> vise f.eks. glød nå du kører musen henover knappen.

Ach so. En "FrontPage hoverknap". Danke schön.