Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Filtre spejlreflekskamera
Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-01-03 23:10

Findes der et sted på nettet (dansk) hvor man kan købe filtre til
spejlreflekskamera OG hvor man også kan læse om de forskellige filtres
virkning. Har søgt på google uden det store held.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Poul B-H

Dato : 09-01-03 23:41

Du kan få en Hama brochure på dansk. bl.a. i Merlin

Poul B-H

Fra : Lars

Dato : 10-01-03 00:11

> [...]
> spejlreflekskamera OG hvor man også kan læse om de forskellige filtres
> virkning. Har søgt på google uden det store held.
---------------

Hej Karsten

se under filtre på min hjemmeside

http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Eller kan jeg anbefale Cokin-filtre - der er det suverent største udvalg

Der er nogle brugte på
http://www.analogfoto.dk/

ellers handler jeg Cokin hos www.kofi.dk

Mvh