He, he
Fra : LR

Dato : 09-01-03 23:13

Kvindedominerede nyhedsgrupper er nu sjove (opgør, sladder, intriger, mv)!

Lasse

Fra : Niels Peter

Dato : 09-01-03 23:25

"LR" <lar@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kvindedominerede nyhedsgrupper er nu sjove (opgør, sladder, intriger,
mv)!

> Lasse

De er i hvert fald mere raffinerede end mandedominerede grupper, hvor
det sjældent bliver til andet end "din kæmpeidiot", "hvad er det for
noget lort at lukke ud" osv.

Niels Peter

Fra : Birgitte

Dato : 09-01-03 23:53

Hej Niels Peter
Tak for din opbakning
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-01-03 00:15

> Hej Niels Peter
> Tak for din opbakning

Opbakning????

Mvh Maria

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-01-03 00:44

On Thu, 9 Jan 2003 23:25:20 +0100, "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk>
wrote:

>De er i hvert fald mere raffinerede end mandedominerede grupper, hvor
>det sjældent bliver til andet end "din kæmpeidiot", "hvad er det for
>noget lort at lukke ud" osv.

Det hedder ikke raffineret, det hedder konfliktsky. Og lige på det
område ville jeg sgu' ønske kvinder var mere som mænd. Det er da til
at forholde sig til i det mindste...

Jacob

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-01-03 01:40

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> skrev i en meddelelse news:992s1v4tij6v87ibb9rotkqqei17n95scd@4ax.com...

> Det hedder ikke raffineret, det hedder konfliktsky. Og lige på det
> område ville jeg sgu' ønske kvinder var mere som mænd. Det er da til
> at forholde sig til i det mindste...

Konfliksky ???????
Ja, det fatter jeg jo ikke *gg*
Det er da som regel en del af jer mænd, der bitcher over,
at kvinderne ikke bare nøjes med at tie problemerne
ihjel ???

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Anders Møller

Dato : 10-01-03 10:34

On Fri, 10 Jan 2003 01:40:22 +0100, "Helle Andersen" <katte@mail.dk>
wrote:

>Det er da som regel en del af jer mænd, der bitcher over,
>at kvinderne ikke bare nøjes med at tie problemerne
>ihjel ???

Nu lyder du som min ekskæreste.. "du fortæller mig jo aldrig noget.."
*suk* Resultatet af det blev at Andy ikke mere tisse på gulvet, jfr.
anden tråd om emnet - hun flyttede ;)

Vh. Andy og Anders

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 10-01-03 20:45

> . Og lige på det
> område ville jeg sgu' ønske kvinder var mere som mænd. Det er da til
> at forholde sig til i det mindste...

Og hvis du havde læst de ¨tråde med "kvinde-fnider", så havde du ikke fyret
sådan en bemærkning af *LOL* for den er da indbydende at svare på

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : -Sean-

Dato : 10-01-03 00:51

> De er i hvert fald mere raffinerede end mandedominerede grupper, hvor
> det sjældent bliver til andet end "din kæmpeidiot", "hvad er det for
> noget lort at lukke ud" osv.

Heh hvad fedter du lige for?

Fra : Birgitte

Dato : 10-01-03 01:03

"-Sean-" <@ .> skrev i en meddelelse news:avl1u0$8it$1@dknews.tiscali.dk...
> Heh hvad fedter du lige for?

Behøver man at fedte for nogen, fordi man holder takt og tone og har lidt
pli?
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-01-03 01:05

> Heh hvad fedter du lige for?

Vidste du ikke at han er pigernes ven*SS*

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-01-03 14:37

On 10/01/2003 01:05, in article
3e1e0e32$0$83849$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Sanne Schmidt"
<sannefjern@spamsilver-heart.dk> wrote:

> Vidste du ikke at han er pigernes ven*SS*

Forhåbentlig ikke FOR meget *den meget jaloux ægtehustru*
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Denise

Dato : 10-01-03 14:49

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message
> [...]
> 3e1e0e32$0$83849$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Sanne Schmidt"

> Forhåbentlig ikke FOR meget *den meget jaloux ægtehustru*

Jamen, her inde er NP da vores allesammens, hihi
Hilsen Denise

Fra : Niels Peter

Dato : 10-01-03 15:12

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> "Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message

> Jamen, her inde er NP da vores allesammens, hihi
> Hilsen Denise

Næ, jeg er sgu' min egen!

Niels Peter

Fra : Niels Peter

Dato : 10-01-03 10:31

"-Sean-" <@ .> skrev i en meddelelse

> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Heh hvad fedter du lige for?

Det vil jeg da ikke fortælle dig, jeg kunne jo risikere, du begyndte at
konkurrere

Niels Peter

Fra : Brizz

Dato : 10-01-03 12:04

> De er i hvert fald mere raffinerede end mandedominerede grupper, hvor
> det sjældent bliver til andet end "din kæmpeidiot", "hvad er det for
> noget lort at lukke ud" osv.

Nej her bliver det til privat mailstorm med trusler om alt muligt lige fra
buksevand til...
eller telefon opringninger med trusler og hvad ved jeg.. så ja det er ikke
nær så slemt som "Din store idiot"

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk