MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook express 6 adressekartotek
Fra : micmak

Dato : 09-01-03 21:33

Jeg har downloaded outlook express 6 - nu kan jeg ikke modtage e-mail´s
med vedhæftede filer samt sende e-mail´s. Når jeg forsøger at åbne
adressekartoteket får jeg fejlmeddelsen "adressekartoteket kunne ikke
åbnes. Adressekartoteket er muligvis ikke installeret korrekt". Hva´ gør
jeg? -jeg har været uden post i 7 dage..

Mvh
Micmak

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-01-03 22:36

micmak wrote:
> Jeg har downloaded outlook express 6 - nu kan jeg ikke modtage
> e-mail´s med vedhæftede filer

For det første bør du spørge i den korrekte gruppe, nemlig:

Jeg bringer dog svar på første spørgsmål.

Tools -> Options -> Security -> Fjerne flueben i "Do not allow
attachments to be saved or opened that could potentially be a
virus".

Geninstallerer?

/Mikael

Fra : micmak

Dato : 20-01-03 21:20

Tak for svaret Mikael Nørrelund Andersen.

jeg køre w 98

Jeg afinstallerede outlook express nr. 6 og efterfølgende nr. 5 - gik
derefter ind og downloaded express nr. 6 igen - derefter kørte

Mvh
Micmak

http://www.kandu.dk/