Billede af klatretræ!
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 09-01-03 21:20

Hej

Så har jeg fået oprettet mig selv på hjemmesiden, og lagt billede at
klatretræt ud.
Desværre er jeg ikke helt nået til at finde ud af det med link, så I må
lede.

Hilsen Pia BJ

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-01-03 21:35

Hvor er det flot.... Her er link http://makeashorterlink.com/?S1E121703

Randi

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 09-01-03 21:38

Hej Randi

Tak!
Men kan du så ikke lige give mig tipset om hvordan man lave det dersens
link.

Pia BJ

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:avkme7$ron$1@sunsite.dk...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-01-03 11:44

"Pia J/Kurt K" <pbkk@get2net.dk> writes:

> Tak!
> Men kan du så ikke lige give mig tipset om hvordan man lave det dersens
> link.

Det kan jeg da lige gøre. Når du nu har siden du gerne vil linke til
åben, så kopierer du adressen. Så går du ind på f.eks.
http://www.makeashorterlink.com/. Her sætter du adressen fra før ind i
den boks der er i midten af siden og klikker på "Make a shorter
link!". Så kommer der et link nederst på siden, og det skriver du så i
NG sammen med det lange link. Det kommer til at se således ud:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=pbkk&picnumber=1698
http://makeashorterlink.com/?N35E26803

Grunden til at man bør skrive den lange version, er at om 5 år, når
http://www.makeashorterlink.com/ er gået neden om og hjem, så har vi
en masse ubrugelige links. Hvis de originale links, så står sammen
med, så kan man stadig se siden, dog lidt mere besværlig.

Håber det var nok, ellers må du bare spørge igen.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Jette

Dato : 09-01-03 21:55

"Randi Skindbjerg Kristensen" skrev:
> Hvor er det flot.... Her er link http://makeashorterlink.com/?S1E121703

Ja, det er rigtig flot... og jeg kan se at misserne allerede har indtaget
den nederste hylde, hihi!

Mvh. Jette

Fra : AEK

Dato : 09-01-03 21:47

"Pia J/Kurt K" <pbkk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
newskT9.119$ub5.5954@news.get2net.dk...
> [...]
> klatretræt ud.
> Desværre er jeg ikke helt nået til at finde ud af det med link, så I må

Flot kradsetræ - tillykke med det
Øj, hvor er jeg vild med dine gardiner. Er de købt sådan ?????

/ Anya.

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 09-01-03 21:57

Hej Anya

Tak!
Nej, gardinerne er som så meget andet hjemmelavede. Jeg kan love dig det er
nemt, ellers kastede jeg mig ikke ud i det.
Men det kan være Dirty og Dolly gør; hi,hi.

Pia BJ

Fra : Mette Jensen

Dato : 10-01-03 23:15

Hej!

Tillykke med træet!

Men jeg er nu mere vild med selv misserne! Hvor er de fra?
Om man må være så fræk at spørge.......

Held og lykke med det hele!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

"Man er modigere end man tror,
stærkere end man ser ud
og klogere end man synes"
Peter Plys

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 11-01-03 00:11

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men jeg er nu mere vild med selv misserne! Hvor er de fra?
> Om man må være så fræk at spørge.......
>
> Held og lykke med det hele!
>
> --
> Venlig hilsen Mette
>
> www.Chimera-MaineCoon.dk
>
> "Man er modigere end man tror,
> stærkere end man ser ud
> og klogere end man synes"
> Peter Plys

Hej Mette

Jo, det må du gerne, de er fra Doanto. Der er rigtig gode billeder af dem på
deres hjemmeside.

Hilsen Pia BJ