Billig Royal Canin i Odense
Fra : Louise Viborg

Dato : 09-01-03 21:06

Hej alle!
Jeg vil lige fortælle om den nye Pet World, der er åbnet i Odense ved
siden af Rosengårdcentret. De har tilbud på 10 kg sække Royal Canin for
299 kr pr sæk, og det gælder alle sammen Så vi var lige ude og købe
60 kg missemad idag

Med venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 09-01-03 21:44

Argh...der er INGEN af mine der spiser RC - ku' de ikke have tilbud på
noget ANDET??? *grin*

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 10-01-03 02:37

På det blå markede her i Låsby har de for det meste også RC til 299,- det er
altså billigt og billigere end med bare opdrætterrabat.
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 10-01-03 20:13

Hej

Vi købte i dec. RC 10 kg. til 298 kr. i Calles i Aalborg og med breeders
rabat var vi jo nede i 188 kr. så der blev købt ind *SS*, men aner ikke om
de har tilbudet endnu

MVH
Gitte

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-01-03 21:11

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Vi købte i dec. RC 10 kg. til 298 kr. i Calles i Aalborg og med breeders
> rabat var vi jo nede i 188 kr
Hvordan opnår man denne breeders rabat?
- Frank

Fra : Ida

Dato : 10-01-03 21:19

--
"Frank Leegaard" <frank.leegaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan opnår man denne breeders rabat?
> - Frank

Hej Frank *s*
Du går herind http://www.royalcanin.dk/ og har du et registreret
katterinavn, kan du gratis melde dig ind i Breeder Club / Member Club og
opnå en rabat på 110 kr pr 10 kilo RC.. det er vi mange der sætter pris på

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : KatjaStrofen

Dato : 11-01-03 10:04

> [...]
> opnå en rabat på 110 kr pr 10 kilo RC.. det er vi mange der sætter pris på

Det lyder jo som om, det næsten kan betale sig.. for en almindelig 1 kats
ejer .. at registrere et katterinavn og så handle ind på det :)

Katja :)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-01-03 12:46

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev...
> Det lyder jo som om, det næsten kan betale sig.. for en almindelig 1 kats
> ejer .. at registrere et katterinavn og så handle ind på det :)

Ja, bortset fra, at hvis man skal have stamnavn, så skal man være medlem af
en hovedklub (ca. 240 kr. pr. år) og navnet koster et engangsbeløb på 500
kr. - og så *er* der jo grænser for, hvor meget foder man kan købe/bruge til
1 kat.
Men hvis man fx har 4-5 katte, så tror jeg godt det kan betale sig, da man
så kan købe 10 kg.'s poser - det vil jeg nok ikke helt anbefale til folk,
som kun har en kat, for det har jo begrænset holdbarhed (især efter
åbning)...

Mvh. Camilla

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 11-01-03 13:06

On Sat, 11 Jan 2003 12:46:08 +0100, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>så kan købe 10 kg.'s poser - det vil jeg nok ikke helt anbefale til folk,
>som kun har en kat, for det har jo begrænset holdbarhed (især efter

   Uhm - vores to kan altså glimrende nå at æde sig gennem 15 kg
uden det blir dårligt .... =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ida

Dato : 11-01-03 13:17

--
"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så kan købe 10 kg.'s poser - det vil jeg nok ikke helt anbefale til folk,
> som kun har en kat, for det har jo begrænset holdbarhed (især efter

Man kan også få rabat til 5kiloposerne..det er vist omkring 50 kr ?

De fleste store foderproducenter har en eller anden form for opdrætterrabat
fx giver Iams/Eukanuba/Everclean 20% rabat, men de kræver så til gengæld, at
man køber alt sin foder hos dem (hvordan de så har tænkt sig at holde øje
med det)

Fra : Bente Jepsen

Dato : 11-01-03 13:21

> [...]
> kr. - og så *er* der jo grænser for, hvor meget foder man kan købe/bruge

Hm, jeg er medlem af JYRAK i forvejen og har 3 katte, så måske man skulle
overveje

Venlig hilsen
Bente

Fra : Dan Mortensen

Dato : 11-01-03 15:22

"Birgitte" <truetrust@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> På det blå markede her i Låsby har de for det meste også RC til 299,- det
er
> altså billigt og billigere end med bare opdrætterrabat.

Petworld i Viby har også RC til 299,- også her kan man få opdrætter rabat.

Marianne & Dan
DK Sollok