MS Windows
briani 27239
Java virtuel machine virker ikke i XP
Fra : kim014

Dato : 09-01-03 20:47

under opstart får jeg en fejlmeddelelse noget med wjview kan ikke findes
main, kan det være fordi jeg måske er kommet til at slette Jvm ,jeg har før
haft forskellige udgaver af java instaleret , kan man slette dem og så
indstalere nyt JVM , når jeg gør det nu sker der ikke noget og jeg kan ikke
komme ind på webbank.
Mvh. Kim

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-01-03 20:56

Jeg tror nu ikke du har afinstalleret din jvm. Der er forskel på java
runtime og java virtuelle maskine. Sidstnævnte kan du hente her:
www.hesteskelet.dk/jvm.

Hvis dit homebanking ikke virker, er det som regel fordi der bruges en ældre
udgave til homebanking og systemet gør brug af en nyere. Find Java plug-in i
kontrolpanel, vælg fanen med browsere og fjern fluebenene ud fra de browsere
du bruger. Så skulle den virke igen =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : kim014

Dato : 09-01-03 21:29

Jeg får stadig meddelelsen WJVIEW-FEJL
fejl:main kan ikke udføres den angivne fil blev ikke fundet.

Når jeg går ind på webbanksiden kommer der en boks hvor der står om jeg vil
hente Java ,og jeg kommer til en engelsk Microsoft side hvor jeg ikke helt
forstår hvad der menes. Skal man fjerne fluebenet for den browser man bruger
og sætte flueben ud for browseren man ikke bruger i kontrolpanelet ?? Jeg
har 2 Java plug.in stående der, Et der hedder java plug-in og java plug-in
1.3.1-06
mvh. Kim
"Trygleren [9000]" <TryglerenSLETDETHER@hesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e1dd45e$0$83846$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-01-03 22:03

> [...]
vil
> hente Java ,og jeg kommer til en engelsk Microsoft side hvor jeg ikke helt

Det er fordi du ikke har den virtuelle maskine installeret(som afvikler
java-applets på nettet).
Den kan du hente på det link jeg gav dig i forrige svar.

>Skal man fjerne fluebenet for den browser man bruger
> og sætte flueben ud for browseren man ikke bruger i kontrolpanelet ??

Nej. Der skal ikke være flueben ud for nogle af browserne.

Fra : kim014

Dato : 09-01-03 23:09

Nu virker det efter download fra dit link.Mange tak
Mvh. Kim

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-01-03 00:51

> Nu virker det efter download fra dit link.Mange tak.

Fino fino =)

Fra : Bjarne Eskelund

Dato : 10-01-03 18:39

> [...]
> udgave til homebanking og systemet gør brug af en nyere. Find Java plug-in
> kontrolpanel, vælg fanen med browsere og fjern fluebenene ud fra de

Jeg er med på en "lytter", min home Bank virker nemlig ikke.
Jeg kan bare ikke finde Java plug-ig i kontrolpanelet. Har ellers
installeret.

MVH
Bjarne