Hjemmesko
Fra : Helle Christensen

Dato : 09-01-03 20:03

Hvor kan man købe billige bløde læder-hjemmesko i størrelse 22-23.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 09-01-03 21:49

Hvis du kommer til Holstebro kan du købe Lindberg sko hos "Oliver"
(børnetøjsforretning)

Mvh
/Søren
--
Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Rikke & Brian

Dato : 10-01-03 08:29

Hej.

Så at de havde nogen i Føtex i sidste uge, da jeg var på "ble-tilbudsjagt".

Hilsen Rikke.

Fra : Jytte Thrane

Dato : 10-01-03 12:04

"Helle Christensen" <anonym@xx.xx> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe billige bløde læder-hjemmesko i størrelse 22-23.

Her f.ex. http://www.hannesko.dk/ om du så synes de er billige ved jeg
ikke, men det er super gode.

hilsen Jytte Thrane

Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 11-01-03 10:11

Jeg har nogen a la dem hannesko har. De er super gode. Min datter har altid
varme fødder. De kan helt klart anbefales.

Fra : Linda

Dato : 10-01-03 15:06

Hej
Om de er billige ved jeg ikke, for jeg har ikke fulgt med (har ingen med så
små fødder mere) men kig på denne hjemmeside

www.tinyzone.dk/

Linda

Fra : Kat

Dato : 10-01-03 20:30

"Helle Christensen" skrev:

> Hvor kan man købe billige bløde læder-hjemmesko i størrelse 22-23.

Tøj til Trolde på Godthåbsvej på Frederiksberg har dem til ca. 100 kr.
--
Kat
---

Fra : LBR

Dato : 11-01-03 10:50

Hej

Jeg har lige været i Bilka og der fandt jeg skind futter til 89,95 det synes
jeg er eksrem billigt og der fåes helt ned til str. 16.

Louise

Fra : Sander

Dato : 11-01-03 19:38

"LBR" <l_risager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Jeg har lige været i Bilka og der fandt jeg skind futter til 89,95 det
synes
> jeg er eksrem billigt og der fåes helt ned til str. 16.

De fås i næste uge til 50 kr. i Bilka. Fra str. 16 til str. 27.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : KRISTINA KNUDSEN

Dato : 18-01-03 20:34

Helle Christensen <anonym@xx.xx> skrev i en