hovsa
Fra : henrik

Dato : 10-01-03 19:51

lige en prøve

godt.

Fra : ShavingRyansPrivates

Dato : 09-01-03 20:02

"henrik" <soeren.olesen@olesen.dk> wrote in message
news:avkgb3$636$1@sunsite.dk...
> lige en prøve
>
> godt.

Husk at der er en gruppe der specielt er lavet til man kan teste dk.test! Så
lad venligst være med at teste herinde!!!

MVH
ChristianTC

Fra : Emil Jensen

Dato : 09-01-03 20:47

> Husk at der er en gruppe der specielt er lavet til man kan teste dk.test!

> lad venligst være med at teste herinde!!!

Og Henrik, du kan slette dit test-indlæg... Vil du gøre det så vi slipper på
at se det?

Mvh

Emil

Fra : Erik Dan

Dato : 10-01-03 19:44

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message
> Så
>
> Og Henrik, du kan slette dit test-indlæg... Vil du gøre det så vi slipper

> at se det?

-----------
Og samtidigt få sat din tid/tidszone korrekt.

Fra : /Ole

Dato : 10-01-03 20:02

Jeg fandt da lige på noget andet, *PLONK* til Henrik

/Ole

Fra : Henrik Hansen

Dato : 10-01-03 21:44

> Jeg fandt da lige på noget andet, *PLONK* til Henrik

Og *PLONK* til alle jer andre, der ikke kan finde ud af at svare ham privat,
istedet for at poste videre herinde, når I nu synes det er så irriterende...

/Virus

Fra : Erik Dan

Dato : 10-01-03 22:18

"Henrik Hansen" <virus_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
privat,
> istedet for at poste videre herinde, når I nu synes det er så
Det kunne jo tænkes at have en præventiv virkning at poste her.

/ Dan

Fra : Emil Jensen

Dato : 11-01-03 01:17

> privat,
> irriterende...

Hvordan skal andre brugere af NG'erne så lære hvad net etikette er?

Mvh

Emil

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 11-01-03 11:22

> Jeg fandt da lige på noget andet, *PLONK* til Henrik

Måske er han ny, så er det ikke at overreagere lidt at plonke ham for det?

Mvh Martin Sjøstrand