Justin Timberlake
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 09-01-03 19:06

Er der nogen der har hørt hele Justins nye album??

Jeg har aldrig brudt mig om N´sync, men de to singler jeg har hørt fra hans
solo album er virkelig noget at det bedste R´n´B jeg har hørt længe. Spcielt
Like i Love you, har en alt for fed trommegang.

Hvis man kan lide det nummer bør man iøvrigt lytte til the Clipse som med
viker på nummeret. Deres nye album holder også max!!!!

Fra : Jacob E

Dato : 09-01-03 21:57

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
Spcielt
> Like i Love you, har en alt for fed trommegang.

Jeg er også flov over at måtte indrømme, at J.T. har lavet nogle fede ting.
"Like i love you" minder f.eks. mig om New York-radiostationen "Hot97" i og
omkring 1990, hvor bl.a. BellBivDevoe's "Poison" storhittede. Den samme
feeling har J.T. fundet i det nummer. Den anden single troede jeg faktisk
var en ny Michael Jackson-single, første gang jeg hørte den. Så hvad ingen
af f.eks. Backstreet-drengene har kunnet formå, er han åbentbart allerede
godt igang med: en lovende solokarriere! Sikkert godt hjulpet, bevares....

Mvh Jacob E.

Fra : Frenjon

Dato : 09-01-03 23:24

Først og fremmest - Er dette en joke??

> Er der nogen der har hørt hele Justins nye album??
Nej heldigvis - men de to "hit-singler" der er kommet derfra er vel noget af
det mest Fag'ede jeg længe har hørt.

I min vennekreds går han faktisk under navnet Justin TimberFag
Skulle man lave en Absolute FagHits skulle hans numre på den - samme med Nik
og Gay's nyeste :)

Fra : Morten Steen

Dato : 10-01-03 00:05

> I min vennekreds går han faktisk under navnet Justin TimberFag
> Skulle man lave en Absolute FagHits skulle hans numre på den - samme med
Nik
> og Gay's nyeste :)

Det må være fedt at være så sej, og have så mange seje venner. Men det kan
da godt være Justin Timberlake ikke appellerer til 13-årige drenge.

Bortset fra den lamme bemærkning, vil jeg tilslutte mig de andre fornuftige
individer i denne tråd. "Like I Love You" er et suverænt nummer. Apropos
bemærkningen om Michael Jackson har jeg ladet mig fortælle at nummeret rent
faktisk blev tilbudt til MJ først, men han afslog... det er JT nok ikke ked
af.

Og så vil jeg gerne kommentere hele denne boyband-vi kan ikke lide dem pr.
definition-stemning der altid ser ud til at herske blandt hankøn :
Min holdning er glasklar - en god melodi fornægter sig aldrig! Så er det
fuldstændig ligegyldigt hvem der laver den. Så jeg skammer mig på ingen måde
over at synes at Westlife, Backstreet Boys osv. er kanon. (I en alder af
27). Bevares, ikke alt de laver er godt, men det er som regel gode melodier,
velproducerede, og fortrinligt arrangerede. Basta!
Så jeg ser ikke så meget på navnet, men lytter til musikken!

Morten

Fra : zcully

Dato : 10-01-03 00:18

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> [...]
> velproducerede, og fortrinligt arrangerede. Basta!
> Så jeg ser ikke så meget på navnet, men lytter til musikken!

HØRT

/Zcully

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-01-03 23:18

Morten Steen skrev:
> [...]
> laver er godt, men det er som regel gode melodier,
> velproducerede, og fortrinligt arrangerede. Basta!

Det kan jeg også godt tilslutte mig - sammen med de forskellige
fine kommentarer til Timberlakes produktioner.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : BadBack

Dato : 10-01-03 23:31

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote in

> Det kan jeg også godt tilslutte mig - sammen med de forskellige
> fine kommentarer til Timberlakes produktioner.

Den holdning vil jeg også gerne tilslutte mig. Dog tør jeg ikke på dette
tidspunkt udtale mig om Timberlake, da jeg ikke har hørt hans sange endnu.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-01-03 00:07

"Frenjon" <FrenjonNOSPAM@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> I min vennekreds går han faktisk under navnet Justin TimberFag
> Skulle man lave en Absolute FagHits skulle hans numre på den - samme med

[fisker] Så må I jo nøjes med Saybia og the Corrs. [/fisker]

/Nikolaj

Fra : BadBack

Dato : 10-01-03 01:28

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in

> [fisker] Så må I jo nøjes med Saybia og the Corrs. [/fisker]

Don't feed the troll!

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 10-01-03 21:48

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Er der nogen der har hørt hele Justins nye album??

Ja, det er sådan et album man bare skal købe hvis man er til R'n'B :)

> [...]
Spcielt
> Like i Love you, har en alt for fed trommegang.

Jeg kan godt lige N'Sync, men Mr. JT gør det fremragende solo. Der er
faktisk ikke et nummer på albummet jeg ikke kan lide.

Det fede er at man kan "høre" at det er ægte... som du skriver mer den fede
trommegang, så kan man ligefrem høre hvordan det er en svedende trommeslager
på alle numrene, det lyder langt fra som synthdrums, og det er mega cool, og
pisse godt produceret :)

Lars B. Jensen