Tilføje og kopiere rækker i en tabel
Fra : Torben Pedersen

Dato : 09-01-03 18:01

Hej !
Jeg har en tabel med f.eks. 3 rækker og 7 kolonner.
De første 3 kolonner indeholder en href til at køre noget
javascript som skal kunne hhv. tilføje rækker, kopiere aktuelle
række og slette aktuelle række.
De resterende kan indeholde f.eks. input tekstfelter eller evt.
textarea. I princippet hvad som helst.

Er der nogen af jer derude der har noget javascript der kan noget
sådan lignende ??
Hvis ja og det er noget du/I vil dele med os andre, så er jeg en
villig aftager !!

På forhånd tak !

Mvh.
Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus Kjær

Dato : 09-01-03 18:13

Er du ikke kommet i den forkerte gruppe, når det er JavaScript du
leder efter...?

Fra : MipZhaP

Dato : 09-01-03 18:22

Torben Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> sådan lignende ??
> Hvis ja og det er noget du/I vil dele med os andre, så er jeg en

Hej Torben.. Jeg har måske en mulighed her...

<head>
<script language=javascript>
<!--

function link1_onclick() {
}
</Script>
</head>
onclick="return link1_onclick()">Link 1</a></td>

Altså dette script vil tilføje <tr><td>Her er den ekstra
sådan noget i den stil man ledte efter??

Mvh Marc aka. MipZhaP..