Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl under installation af digi cam
Fra : Jacob Gunst

Dato : 09-01-03 17:09

Ved tilslutning af digital kamera til computer via USB kabel opstår følgende
fejlmeddelse:

"En af USB enhederne, der er tilsluttet denne computer,virker ikke korrekt,
og genkendes ikke af windows (UKENDT ENHED) prøv at tilslutte enheden igen,
hvis windows stadigvæk ikke kan genkende den, skal du erstatte den med en
anden".

Jeg har forsøgt at tilslutte enheden igen, men samme problem opstår. Selve
installationen af software er forløbet planmæssigt, men jeg kan ikke komme
videre.
Hvad kan fejlen skyldes?

På forhånd tak

Jacob

Fra : pan2

Dato : 09-01-03 17:27

3 mulige ting

afinstallere driverne til kameraet, og installere igen

instalere før du sætter usb-enheden i

konfigurer dit usbstik det kan være at den er forkert
per

http://www.kandu.dk/

Fra : laptops.dk

Dato : 09-01-03 17:53

"pan2" <pan2.news@kandu.dk> wrote in message

> 3 mulige ting
>
> afinstallere driverne til kameraet, og installere igen
>
> instalere før du sætter usb-enheden i
>
> konfigurer dit usbstik det kan være at den er forkert

Hvordan konfigurerer jeg USB stikket?

Takker

/Jacob

Fra : emj

Dato : 09-01-03 18:14

On Thu, 9 Jan 2003 17:08:33 +0100, "Jacob Gunst" <gunst@studi.dk>
wrote:

> [...]
>hvis windows stadigvæk ikke kan genkende den, skal du erstatte den med en

Hvis du kikker i manualen til dit camera, står der at læse, hvilken
rækkefølge tingene skal gøres i.
Gå i enhedhåndtering og slet den USBport, som melder fejl og start
forfra i den rigtige rækkefælge.
Hilsen emj