Mail2SMS gateway hvor?
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 09-01-03 14:10

Hej

Jeg leder efter en mail2sms gateway - lige som i de gode gamle dage - hvor
man forwarder sin mail til sitnummer@smsgateway.xx

Det gør ikke noget det er en betalings-gateway

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Anders Vesterby

Dato : 09-01-03 14:31

"Michael Michel Nielsen" <indy@indy.dkNOSPAM> wrote in message
> Hej
>
> Jeg leder efter en mail2sms gateway - lige som i de gode gamle dage - hvor
> man forwarder sin mail til sitnummer@smsgateway.xx
>
> Det gør ikke noget det er en betalings-gateway

Prøv www.smsnu.dk og/eller www.coolsms.dk

Bruger selv den første, det er dog ikke helt gratis, men det virker.

/Anders

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 09-01-03 16:13

--
Snart som en unlocker nær dig....
> [...]
> man forwarder sin mail til sitnummer@smsgateway.xx
>
> Det gør ikke noget det er en betalings-gateway

Tegn et gratis internet abonnement hos mobilixnet, der kan du via deres
kontrolpanel sætte den til at give besked via SMS når man har mail, så skal
du jo bare have din nuværende mail til at vidersende til din mobilix mail
som du så henter fra
MVH
Morten

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 09-01-03 16:39

Hej Morten

> Tegn et gratis internet abonnement hos mobilixnet, der kan du via deres
> kontrolpanel sætte den til at give besked via SMS når man har mail, så
skal

[snip]
Derfor har vi indstillet salget af vores fastnet, internet, ADSL og data
produkter
[/snip]

Så det kan man vist ikke mere?

Michael Nielsen