Fincher film?
Fra : Andrew

Dato : 09-01-03 13:56

Hej

Jeg har ikke fulgt specielt meget med på film-området på det seneste, men
kunne nogle fortælle mig hvornår den geniale David Fincher kommer med en ny
film?

Panic Room skuffede mig en smule. Jeg synes ikke at hans stil trådte i
karakter i den film set i forhold til Seven og Fight Club, f.eks. men det er
nok bare mig.

Har han gang i film i 2003?

Mvh Anders

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-01-03 14:11

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har han gang i film i 2003?

http://us.imdb.com/Name?Fincher,+David

MVH
Jens

Fra : MP Jakobsen

Dato : 09-01-03 14:03

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kunne nogle fortælle mig hvornår den geniale David Fincher kommer med en

Efter sigende Mission Impossible 3
http://www.davidfincher.net/news0021.html

> Panic Room skuffede mig en smule. Jeg synes ikke at hans stil trådte i
> karakter i den film set i forhold til Seven og Fight Club, f.eks. men det
er
> nok bare mig.

Nej, det er vist ikke bare dig... Den er bedre end gennemsnits thrilleren,
men absolut ikke lige så fantastisk som FC eller Seven...