problemmer med ie
Fra : Karsten Strøm

Dato : 09-01-03 13:34

Jeg har det problem med ie, at jeg mangler adresselinien i den, altså den
hvor man indtaster en ineternet adresse i, hvordan får jeg den frem igen,
har prøvet næsten alt uden at det lykkes, kan jeg f.eks. nøjes med at
geninstallere ie, for at få den tilbage.

For ie, står nemlig ikke i tilføj/fjern-programmer. (højreklik /rep af ie
findes ikke i Win Xp)
Jeg køre med Windows Xp home..

---

Fra : Nanna D. R.

Dato : 09-01-03 13:58

"Karsten Strøm" <faerk@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet næsten alt uden at det lykkes, kan jeg f.eks. nøjes med at
> geninstallere ie, for at få den tilbage.

Hvis du ikke har låst værktøjslinierne, -ex. adresselinien, kan du blot
'trække' den frem igen med musen!

Hvis du ikke kan 'trække' kan du klikke på fanebladet 'vis' i Internet
Explorer
Du kan herefter vælge hvad der skal vises i browseren, og låse
værktøjslinierne op igen..

Held og Lykke..

Fra : Karsten Strøm

Dato : 09-01-03 14:15

"Nanna D. R." <no@dressfor.you> skrev i en meddelelse

> [...]
> Explorer
> Du kan herefter vælge hvad der skal vises i browseren, og låse

Jeg siger mange tak for hjælpen, men jeg fandt selv ud af det, den havede
gemt sig helt oppe i højre hjørne.

---