nForce / nForce2 bundkort - mål på chipset
Fra : Simon Baun

Dato : 09-01-03 13:29

Jeg skal bruge nogle mål på subj:
altså afstanden fra skruerne etc til at montere chipsetkøleren med.
Nogen der har et nForce/nForce2 board liggende fremme og gider måle det,
eller nogen der eventuelt kender målene? (:

Mvh
Simon Baun

Fra : rhexis

Dato : 09-01-03 17:38

"Simon Baun" <kvikz@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Nogen der har et nForce/nForce2 board liggende fremme og gider måle
> det, eller nogen der eventuelt kender målene? (:

Her er de officielle ATX specifikationer:
http://www.formfactors.org/developer/specs/atx/atx2_1.pdf

Se afsnit 3.x. Der er blandt andet en nydelig tegning, som du
måske kan bruge.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Simon Baun

Dato : 09-01-03 19:04

> Her er de officielle ATX specifikationer:
> http://www.formfactors.org/developer/specs/atx/atx2_1.pdf
>
> Se afsnit 3.x. Der er blandt andet en nydelig tegning, som du
> måske kan bruge.

Tak, men der stod intet omkring chipset ):
Jeg mener også at nForce og p4 chipset er forskellige end fx amd via

Fra : rhexis

Dato : 09-01-03 19:32

> Tak, men der stod intet omkring chipset ):

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det er du efterlyser så.

> Jeg mener også at nForce og p4 chipset er forskellige end fx amd via

Så skal du forbi henholdsvis nvidia.com, intel.com og amd.com (eller
viatech.com og hvad de ellers hedder).

De har med garanti whitepapers, der indeholder disse tal. Om ikke
andet bør du kigge på en producents side (eksempelvis asus.com). De
har muligvis også noget du kan bruge.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 09-01-03 22:38

"Simon Baun" <kvikz@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der har et nForce/nForce2 board liggende fremme og gider måle det,
> eller nogen der eventuelt kender målene? (:

Jeg mener ikke nødvendigvis dette er beskrevet i nogen standard, og derfor
kan det vel potentielt være forskelliget fra producent til producent,