Burmesere hos DB
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 09-01-03 13:15

Synes lige jeg ville gøre opmærksom på disse 4 katte hos Dyrenes
Beskyttelse i Odder:
http://makeashorterlink.com/?Q40414503

Hilsen Dorthe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-01-03 13:30

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Synes lige jeg ville gøre opmærksom på disse 4 katte hos Dyrenes
> Beskyttelse i Odder:
> http://makeashorterlink.com/?Q40414503
>
> Hilsen Dorthe

Lige som din post dukkede op, havde jeg een af de lokale burmeser-opdrættere
i telefonen, så jeg informerede hende og sendte mailen videre (Umidelbart
kender hun ikke noget til kattene, men måske andre gør).

Jeg vil måske tage kontakt til et par stykker mere senere. Har ikke tid lige
nu

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-01-03 16:14

Jeg har videresendt mail / link til Katte-DK og FD-
opdrætter

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 09-01-03 23:23

Hej

Har ringet til Odder, kattene skulle efter hvad de siger komme fra en som
vist havde 12 stk, som skulle gå i en lade på loftet, de er indleveret af
datteren, og der var lidt forvirring ang. papirene på dem.

De er kælne og sikkert renlige, konen som ejer dem vil ikke af med dem, men
datteren har indleveret dem mens hun var på sygehus, det var hvad de i odder
sagde om dem.

MVH
Gitte

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-01-03 02:11

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> datteren har indleveret dem mens hun var på sygehus, det var hvad de i

Hej Gitte, Dorthe og Marianne.

Jeg havde selv i tankerne at ringe til dem imorgen (kunne ikke nå det inden
arbejde idag), men det behøver jeg så ikke

Det er jo muligt, at damen selv har opdrættet kattene, men jeg har alligevel
kontaktet ialt 9 opdrættere. Hvis det var katte fra mit opdræt, ville jeg
ihvertfald være interesseret i at kende deres skæbne. Også selvom der måske
ikke er så meget at stille op