Nogle sider kan ikke vises
Fra : Daniel

Dato : 09-01-03 09:53

Hej med jer!

Jeg har et problem med en del internetsider, som ikke kan vises i min
browser.

Mit system er: XP pro. med alle opdateringer (inkl. sp1) med Internet
Explorer 6.

Her er nogle af de sider, som jeg ikke kan se:

http://home20.inet.tele.dk/kenneltonagergaard/
http://home19.inet.tele.dk/snested/

http://www.sydjob.dk/ (Ved klik på et af jobene til venstre kommer der kun
et tomt vindue op.)

Håber en af jer kan hjælpe...

Med venlig hilsen

Daniel

Fra : Preben Charles Niels~

Dato : 09-01-03 13:02

Jetg kan se det hele uden besværd

--
Preben Charles Nielsen, med loddekolbe og foran "tastaturet" siden 1970.
Mod licens betalte politiske fantaster, luk DR. Spar sponsor penge til

Fra : A. K.

Dato : 12-01-03 09:14

"Daniel" <danieldk121@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Explorer 6.
>
> Her er nogle af de sider, som jeg ikke kan se:

Klik på start, gå i kør, skriv: regsvr32 urlmon.dll klik OK, derefter
regsvr32 actxprxy.dll klik OK derefter regsvr32 skdocvw.dll og klik
OK, det plejer at løse problemet.

--

Hilsen
A . K. Esbjerg

Fra : Johannes Andersen

Dato : 13-01-03 00:11

Kan du ikke venligst lige forklare, hvad der sker, når man kalder alle de
dll'er og hvad det alt sammen er. Uden en ordentlig forklaring ville jeg
ihvertfald ikke turde prøve den slags gode råd.
Sker der nogle installationer, afinstallationer, geninstallationer, nogle
nulstillinger - eller hvad hulen er det? Hvordan skal jeg eller andre kunne
vide, om du ved helt præcis, hvad du laver, eller om du har fundet
opskriften på en toiletdør? Om jeg så må sige....
mvh Johannes Andersen (bekymret)

Fra : A. K.

Dato : 13-01-03 11:40

"Johannes Andersen" <ja.df@mail1.NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vide, om du ved helt præcis, hvad du laver, eller om du har fundet
> opskriften på en toiletdør? Om jeg så må sige....

Jeg ved ikke hvad det er man gør, jeg havde det samme problem for et halvt
års tid siden, og faldt så over et indlæg i denne n.g. hvor der var en der
havde beskrevet samme problem, der kom så et svar på dette indlæg, D 20 -
6 - 2002 kl. 01:19 som jeg printede og gemte, det er de ting jeg skriver man
kan gøre, det har virket for mig, og mange andre siden, men hvis du ikke
tør, så lad væremed at gøre det, håber så du kan løse problemet på anden
vis.
Jeg kan se det kommer fra en ansat ved noget der hedder webkurs
www.webkurs.dk

--

Hilsen
A . K. Esbjerg

Fra : Daniel

Dato : 15-01-03 10:09

Hej AK

Hvad er det, man skal gøre?

Med venlig hilsen

Daniel

Fra : A. K.

Dato : 15-01-03 15:59

> Hvad er det, man skal gøre?
>
> Med venlig hilsen
>
> Daniel

Læs mit første svar til gruppen, der står det i