MS Windows
briani 27239
Fejl ved opstart.
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 09-01-03 09:16

Når jeg starter maskinen, kommer der en lille boks, hvor jeg får følgende
medd:

"Klik på det program, du skal bruge til at åbne filen Microsoft
Oficce.lnk.disable."

Det samme gælder filen MediaPowertPointHelper.lnk.disable.

Jeg annulerer bare, og det har ikke givet nogen problemer, men det generer
mig, at skulle gøre det hver gang jeg starter op.

Problemet er opstået efter at have kørt jv16 powertool, hvor jeg har ryddet
op i diverse programmer. Måske har jeg slettet for meget. Er der nogen der
kan hjælpe?

Mvh

Kennet

Fra : GiWeo

Dato : 09-01-03 09:38

Hejsa

> [...]
>op i diverse programmer. Måske har jeg slettet for meget. Er der nogen der

Det er genveje sm du klikker på - og den fil som genvejen referer til
er blevet flyttet !

Slet genvejen og lav den igen - så vil det virke..

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-01-03 15:15

Det er jv16's fejl, når den disabler et link i start folderen så det
ikke automatisk starter gør den det ved at tilføje ".disable" til
navnet som du kan se, men lader filen ligge i start folderen hvilket
giver fejl når Windows forsøger at køre dem.
Løsningen er nem, lad ikke jv16 disable ting som automatisk starter
men brug i stedet msconfig.exe eller slet manuelt genvejene i start
folderen.
Det sidste er hvad du må gøre ved de to nævnte genveje.