RollerCoaster Tycoon 2
Fra : Mikael Jensen

Dato : 09-01-03 08:38

Hej
Jeg har problemer med mit RTC2 spil.
Når datoen når slutningen a oktober og ska skifte til november hopper den
frem til marts, nogen der har en løsning på det????
Mik
poulmikael@email.dk
__________________________________________________________________ Mikael
Jensen ICQ#: 133337560 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : SonofonoS

Dato : 09-01-03 08:44

> Hej
> Jeg har problemer med mit RTC2 spil.
> Når datoen når slutningen a oktober og ska skifte til november hopper den
> frem til marts, nogen der har en løsning på det????

Kunne det ha' noget at gøre med at "tivoliet" ikke har åbent i
vintermånederne, og sådan er det bare?

SonofonoS

Fra : GiWeo

Dato : 09-01-03 09:45

Hejsa

>Kunne det ha' noget at gøre med at "tivoliet" ikke har åbent i
>vintermånederne, og sådan er det bare?

Lige prævcis - sådan SKAL det være

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-01-03 13:00

jeps

og så snakket vi ikke meget om det

Fra : Rikke

Dato : 10-01-03 22:54

Den gjorde det samme i 1'eren, det er helt normalt. Som flere har skrevet,
er der jo ikke mange forlystelsesparker der holder åbent om vinteren.

- Rikke =)

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 18:03

"Mikael Jensen" <poulmikael@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jensen ICQ#: 133337560 Current ICQ status: + More ways to contact me
> Jeps det er sådan jeg har spillet Rollercoaster længe så det er helt
nomalt, men jeg kan godt forstå at det undre dig

Fra : Mikael Jensen

Dato : 12-01-03 11:42

jeg siger mange taaak.
Har bare ikke lagt mærke til det i 1'ern!
Mik