Opsætning af spil på lokalnet?
Fra : LaC

Dato : 09-01-03 08:01

Hej.

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge, men nu prøver jeg. Hvis
jeg er forkert på den, så henvis venligst til rette gruppe.
Min kammerat og jeg vil gerne spille spil over vores lokalnet, som er et
kabelnet gennem vores antenneforening. Kan dette lade sig gøre, og i givet
fald hvordan? Vi har vore IPnumre, og nummeret på vores modem på
lokalnettet.
Vi har endnu ikke lagt os fast på hvilke spil vi vil spille. Vi er meget
fleksible, bare det er spil, der virker på vores net.

Lars

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 09-01-03 15:49

"LaC" <lac@TAGDETTEBORTfanonet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har endnu ikke lagt os fast på hvilke spil vi vil spille. Vi er meget
> fleksible, bare det er spil, der virker på vores net.

prøv edb.netvaerk.dk

Fra : LaC

Dato : 10-01-03 07:55

> prøv edb.netvaerk.dk

Tak. det vil jeg gøre, hvis ikke jeg finder ud af noget.

Lars

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 18:16

> [...]
> Vi har endnu ikke lagt os fast på hvilke spil vi vil spille. Vi er meget
> fleksible, bare det er spil, der virker på vores net.

Jeg synes i skal købe 2 netkort
og det hæfte der hedder små hjemmenetværk
Hvis der er noget du ikke kan finde ud af så bare spørg, da jeg har rimelig
erfaring

Fra : LaC

Dato : 14-01-03 14:09

> Jeg synes i skal købe 2 netkort
> og det hæfte der hedder små hjemmenetværk
> Hvis der er noget du ikke kan finde ud af så bare spørg, da jeg har
rimelig
> erfaring

Tak for budet.
Vi er allerede koblet op på vores antennesforenings netværk, som vi også
ønsker at spille over. Det var selv opsætningen omkring det at spille sammen
mens vi hver især sidder hjemme.

Lars