Nokia PC Sync med 6210
Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 09-01-03 02:27

Jeg har lidt problemer med ovenstående. Efter at have synkroniseret med
Outlook 2000 viser det sig at ikke alle aftaler og kontaktpersoner bliver
synkroniseret ordenligt, nærmere bestemt mangler der en del. Så kigger jeg i
loggen som siger "Nokia-mobiltelefonen har muligvis ikke mere hukommelse".
Det kan jeg ikke forstå! Det drejer sig "kun" omkring 200 aftaler og ca.
250 kontaktpersoner (har hørt om positivt om eksempler med over 500)....
Hvor cheker jeg hvor meget hukommelse der er brugt/fri i telefonen? Kan
problemet med den manglende synkronisering skyldes andre ting?

PC Sync er i en version 4.81 og telefonen i firmware v04.36.

---
Sigurd H. Madsen

Fra : M.N.

Dato : 09-01-03 14:59

"Sigurd Hilbert Madsen" <dont@spam.me> wrote in message
> [...]
> problemet med den manglende synkronisering skyldes andre ting?
>
> PC Sync er i en version 4.81 og telefonen i firmware v04.36.

Navne - 7 - 3 - vælg - for at se hukommelse status.

Mogens

Fra : Christian Wahl

Dato : 12-01-03 13:41

"Sigurd Hilbert Madsen" <dont@spam.me> wrote in message
> Hvor cheker jeg hvor meget hukommelse der er brugt/fri i telefonen? Kan
> problemet med den manglende synkronisering skyldes andre ting?

Kan det være fordi at der bliver synkroniseret med SIM-kortet? -
Telefonhukommelsen kan som du selv skriver indeholde meget mere.

Inde under Navne - valg kan man vælge om man vil bruge telefonens eller
SIMkotets hukommelse. Ellers kan du se i programmet Nokia Phone Editor hvor
de enkelte kontaktpersoner er gemt.

mvh
Christian