Ghost Recon, tastetur og mus ??
Fra : Rabbit

Dato : 08-01-03 23:57

Hej alle

Jeg har spillet GR med stor glæde og har lige installeret en ny pc, og der
er der 2 ting der undre mig.

1. Jeg kører altid med numpad 0 for at vise mappet, og mens det er fremme
kunne jeg styre min mand rundt som jeg ville. Det var ligesom om at mappet
stod sådan lidt i baggrunden. Det kan jeg ikke mere. Uanset hvad jeg trykker
på så kommer mappet godtnok frem på skærmen, men så stopper spillet, indtil
jeg fjerner mappet igen. Hvorfor?

2. Jeg har fået ny Logitich mus, en MX700, og den virkede fint igår, men nu
har jeg installeret softwaren til musen, og nu virker scroll knappen ikke
mere i GR til at zoome ind og ud.

Hjælp søges.

Bo

Fra : Troels Thorvildsen

Dato : 09-01-03 14:12

> [...]
nu
> har jeg installeret softwaren til musen, og nu virker scroll knappen ikke

På logitechs side er der et patch til 'gamere' der netop løser det problem.
(been there done that) Håber det hjælper

/Troels

--

Troels Weng Thorvildsen

"Håber alle det bedste"