MS Windows
briani 27239
Xp flere brugere af outlook express
Fra : Lars Clement

Dato : 08-01-03 23:33

Kære gruppe.
jeg tror spørgsmålet har været behandlet før, men jeg prøver alligevel igen:
Vi er 4 brugere med hver sit logon på xp. men jeg kan ikke få e-mail til at
havne i de rigtige postkasser. Vi har hver sin e-mail adresse og hver sin
profil. alligevel havner posten tilsyneladende tilfældigt. hvad gør jeg (
galt ) ?

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Alni

Dato : 09-01-03 00:13

Hej Lars!
Prøv Med denne link det birler hos mig vi er 3 bruger
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=40901&dogtag=tdco-mo-mn
Alex

Fra : Claus

Dato : 09-01-03 00:20

Opret meddelelsregler for hver adresse...F.eks. bruger1 - Adresse1 og så sæt
den til ikke at hente fra serveren på de andre adresser....Gør det for hver
bruger..

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-03 00:48

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev :

>Vi har hver sin e-mail adresse og hver sin
>profil. alligevel havner posten tilsyneladende tilfældigt. hvad gør jeg (
>galt ) ?

Såfremt det er adresser hos TDC på samme internetkonto, så er det
kun aliasadresser, da der kun er en postkasse og dvs. den første
der henter mails får alle mails, der er.

Det skulle kunne lade sig gøre ved at opsætte meddelelsesregler,
så der kun hentes post til en bestemt af adresserne.

Men det er ikke helt problemfrit, det kikser ofte hvis der sende
bcc eller cc og alle kan gå ind på webmail og se alle mails.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor spørgsmålet hører hjemme og svar herpå bringes.