MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reg-edit
Fra : TM

Dato : 08-01-03 23:33

Hej

Der var en gang en der skrev hvilke ting man kunne lede efter i sin
reg-database for at se om man havde "grimme" ting inde fx virus, spyware,
backdore. Er der nogen der ved noget om det?

Mvh
Thomas

Fra : Madsen

Dato : 08-01-03 23:40

TM skrev:

> Der var en gang en der skrev hvilke ting man kunne lede efter i
> sin reg-database for at se om man havde "grimme" ting inde fx
> virus, spyware, backdore. Er der nogen der ved noget om det?

Det ville være væsentlig nemmere at bruge et program til at søge
efter sådan noget. Det kan bla. Spybot. <http://spybot.eon.net.au/>
Det kan ikke finde virus, men det kan finde spyware og diverse
andre småting. Virus har du vel et antivirusprogram til at opdage?

Madsen.

Fra : TM

Dato : 08-01-03 23:55

> Det ville være væsentlig nemmere at bruge et program til at søge
> efter sådan noget. Det kan bla. Spybot. <http://spybot.eon.net.au/>
> Det kan ikke finde virus, men det kan finde spyware og diverse

Ok - prøver jeg at hente. Det er bare ikke så smart at der under download
ikke er noget man kan hente... Det kan være de er ved at opdatere - prøver
senere

> andre småting. Virus har du vel et antivirusprogram til at opdage?

Jep jep, som skrevet i et andet indlæg.

Det kan være det var nemmere at skrive direkte til dig - du har vist styr på
det.

Takker for hjælpen
Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 01:21

TM skrev:

[Spybot]

> Ok - prøver jeg at hente. Det er bare ikke så smart at der under
> download ikke er noget man kan hente... Det kan være de er ved at
> opdatere - prøver senere

Det var da egentlig underligt, men du kan hente den her:
<http://www.pc-xpress.ca/spybot/spybotsd11.exe>

Når du har fået den installeret så husk at gå ind i Online-
menuen i Spybot og klik på 'Søg efter opdateringer'. Hent så
de opdateringer der er at hente inden du kører en 'Search &
Destroy'.

> Jep jep, som skrevet i et andet indlæg.

Det andet indlæg har jeg så ikke læst.

> Det kan være det var nemmere at skrive direkte til dig - du har
> vist styr på det.

Det skal du nu ikke være for sikker på. Der er nu engang større
chance for at du ikke får noget vrøvl at vide hvis du holder
debatten ude i grupperne. Hvis en siger noget vrøvl så skal det
nok blive rettet prompte i gruppen.

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-01-03 09:28

In article <Xns92FEDA9D1E93.thomas@madsen.tdcadsl.dk>,
nospam@madsen.tdcadsl.dk says...
> Det skal du nu ikke være for sikker på. Der er nu engang større

Der er ydermere den fordel at flere kan drage nytte af den viden der
frigives...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 14:03

Jesper G. Poulsen skrev:

> Der er ydermere den fordel at flere kan drage nytte af den viden der
> frigives...

Også en af de store fordele ved at beholde debatten i gruppen ja.
Det er vel faktisk hele tanken bag Usenettet. :)

Madsen.