MOHAAS problemer- Dårlig netcode
Fra : ChristianTC

Dato : 08-01-03 22:55

Hej MOHAA og Spearhead fans

Jeg har problemer med mit nye spil Medal Of Honor Spearhead. Problemet
består i at lyden fra riflerne i spillet 30% af gangene jeg skyder med den
(men det varierer meget) ikke siger nogen lyd fra skuddet. Jeg kan se at
riflen bevæger sig og at skuddet rammer, men der kommer ingen lyd. Jeg har
installeret den nye patch 2.11, og jeg har en helt ny computer (Pentium4
2,56 GHertz Geforce4 Ti4400 512 mb ram) plus de nyeste drivere. Derfor vil
jeg spørge om der er nogle af jer der ghar oplevet problemer af samme art.
En ting til er at der i den første single player mission (der hvor man
crasher ned i et tag med faldskærm), og det lyder ret mærkeligt, men når jeg
går hen i hjørnet af huset lagger spillet helt vildt. Når jeg kommer ud af
huset kører spillet rigtig godt. Jeg har hørt at det er pågrund af at
spillet har en dårlig "netcode", men jeg synes det er rigtig mærkeligt for
Medal of Honor kører simpelthen perfekt på min computer. Hvis det er en fejl
af spillet synes jeg det er noget makværk de har lavet inde på EA men håber
så at der kommer en patch snart =O)

Men hvis i også har haft problemer vil jeg være rigtig glad hvis i skriver

MVH
Christian Trier

Fra : Tve

Dato : 09-01-03 12:13

Hej - du skriver godt nok at spillet er nyt, men ikke om du har nogle
"gamle" downloadet baner liggende fra det oprindelige MOHAA. Prøv at fjerne
dem så du kun har standartbaner liggende i første omgang. Banerne ligger i
din "main" mappe inde i MOHAA.
Standartbanerne hedder "Pak0.pk3" - og fortsætter til "Pak6.pk3" Dette
kunne være en mulighed. Du kan så senere prøve dig frem med at installere
baner enkeltvis og se hvornår fejlen måtte opstå, og så slette den mappe
igen. Prøvede selv at grafikken gik galt. Slettede de "uorginale mapper og
så virkede spillet .
Men altså alle de mapper der hedder noget med "pk3" er baner til spillet.

God fornøjelse - Tve

Fra : ChristianTC

Dato : 09-01-03 16:00

"Tve" <Tve@tosse.dk> wrote in message
> [...]
> så virkede spillet .
> Men altså alle de mapper der hedder noget med "pk3" er baner til spillet.

Hej Tve

men jeg har godtnok kun de originale baner da jeg lige har slettet det hele.
Hvis man går ind på www.planetmedalofhonor.com kan man se at der er mange
der har de problemer med lige præcis riflen, så det er lidt mystisk.

MVH
Christian

Fra : mach1

Dato : 09-01-03 18:53

Hej Christian
Spillet kører fint på min pc , både som single og multiplayer det er faktisk
et af de spil som kører allerbedst i multiplayer på min pc. ( 1,2 Ghz +
ti4200).
Der er iøvrigt kommet en patch til spillet .
mvh.
mach1

Fra : ShavingRyansPrivates

Dato : 09-01-03 19:59

"mach1" <mach1@forum.dk> wrote in message
> [...]
> ti4200).
> Der er iøvrigt kommet en patch til spillet .

Er det patchen 2.11?

MVH
Christian

Fra : mach1

Dato : 09-01-03 20:15

ja 2.11
Jeg kan dog ikke se den store forskel selvom der er :
Malta-banen tilføjet.
- Visse problemer med at joine servere rettet.
- Nogle få "stuck"-bugs rettet.
- Nogle fejl i banerne 3.1 og 3.2 rettet, som kunne give problemer med
gennemførelsen.
- Visse fejl ved TOW'en rettet.
- sv_pure tilføjet som beskyttelse mod snyderi.
- Flere multiplayer issues rettet.

Men der kommer vel snart en patch igen