nye bundkort!
Fra : Morten Olsen

Dato : 08-01-03 22:33

Hej alle i gruppen!

Jeg står overfor at indkøbe nyt bundkort til min nye comp. CPU-valget er
faldet på en P4 2.533 GHz. jeg ved dog ikke helt hvad for et bundkort jeg
skal vælge... jeg har indsnævret valget til enten ASUS P4PE eller MSI
845PE-Max2-FIR. Hvilket et kan i anbefale? også andre evt.

Yderligere skal jeg bygge en kontor-pc, hvor et ældre kabinet skal indgå
(ATX 235W). Jeg regner med at bygge den med en AMD Duron CPU, men igen er
bundkortet svært at vælge. Umiddelbart har jeg kigget på Solteks SL-75DRV5,
men er absolut ikke sikker på valget! Kontor-PCén skal kun bruges til gængse
Microsoft produkter + internettet (mail osv.).

Hvad er jeres bud??

På forhånd tak
Morten