Formularer i Outlook 2000
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-01-03 20:50

Er der nogen som kan anbefale nogle bøger/hæfter om at oprette formularer i
ovenstående.
Vi skal bruge det på arbejdspladsen og det vil bl.a. være noget med
reservering af mødelokaler, reservering af biler, reservering af andet.
Det skal være på dansk.

Kurt

Fra : Erik Svensen

Dato : 09-01-03 20:33

Hej Kurt,

Denne er ganske god

http://www.globe.dk/Default.asp?action=detail&vare=MS0581-5§ion=&s=scpna
qqsvfgdcdnjqiuemyrmrfoeeq&la=section%3D%26searchstr%3Doutlook%26s%3Dscpnaqqs
vfgdcdnjqiuemyrmrfoeeq%26action%3Dsearch%26pg%3D1%26pgs%3D20

eller invester i den til 2002 - den indeholder de samme eksempler og gør
opmærksom på nyhederne.

mvh
Erik Svensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-01-03 23:05

"Erik Svensen" <es@a-ware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vfgdcdnjqiuemyrmrfoeeq%26action%3Dsearch%26pg%3D1%26pgs%3D20
>
> eller invester i den til 2002 - den indeholder de samme eksempler og gør

Tak for linket. Den ser jo ud til at indeholde en masse. Der er lige den
lille hage ved den, at den er på engelsk. Det skal helst være på dansk, da
der gerne skulle være flere, som skulle få brug for den, og flere af dem vil
stå af på engelsk, ikke mindst fordi vi bruger dansk version og tekniske
betegnelser kan være lidt tricky. Det er også på begynderniveau, at vi har
behovet.

Kurt

Fra : Erik Svensen

Dato : 10-01-03 16:20

Hej Kurt,

Jeg er endnu ikke stødt på nogle danske bøger omkring Outlook-udvikling.

/Erik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-01-03 19:27

Hej Erik

Nåh, så er det nok derfor jeg heller ikke har kunnet finde noget. En masse
dansk om outlook, men intet hvor formularer omtales.
Jeg leder videre, og ellers må jeg nok kontakte nogen af dem, som jeg ved
kan lave disse formularer. Det var bare rart at kunne det selv, så man også
kunne finde alle de lyksaligheder, som angiveligt ligger gemt.
Jeg var lige på biblioteket og så, at der var udgivet en outlook 2002 for
xperter. Måske står der noget i den. Desværre har de ikke fået den hjem
endnu.
Problemet er så bare, at vi nok er eksperter, men ikke i det
Men hvis der står det, som vi skal bruge kan det jo også være lige meget.