Lidt spørgsmål ang. T68i
Fra : H-J M

Dato : 08-01-03 20:33

Ja, så fik jeg anskaffet mig sådan en fætter men efter at have uploadet en
del baggrunde og temaer osv. vil jeg også gerne have uploadet nogle
ringetoner. Er der nogle der har et prog. der kan klare det?

Spørgsmål 2
Kan jeg have min vib tændt når lydløs er fra og vib. fra når lydløs er til?
vil gerne have sådan at jeg kan lægge min telefon på bordet hvis jeg er
nogle steder henne så jeg stadig kan se status-blinket/klokken/andet uden
larm fra rystende vib?

Spørgsmål 3
Hvad kan jeg ellers lave af gejl?
Baggrunde har jeg leget med, Egne Temaer har jeg leget med.
Kan jeg få animerede baggrunde? Ved at .gif filer kan bruges men også de
animerede?

Spørgsmål 4.
De standard billeder der ligger på telefonen kan jeg slette dem og senere
gendanne dem ved feks. en "gendan standardindstillinger" eller lign. hvis
den nu skal sælges?

Spørgsmål 5.
Kameraet hvad koster det? Og er der forskel på det nye og det gamle udover
designet?

Der er flere spørgsmål på vej ;)

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Martin Christensen

Dato : 09-01-03 21:29

"H-J M" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørgsmål 5.
> Kameraet hvad koster det? Og er der forskel på det nye og det gamle udover

Hejsa..

Hvordan sender du filerne til din fon.? Jeg sender selv med Infrarød og så
skal man bare sende *.emy eller *.imy(ringetonefiler) direkte til telefonen.
så finder telefonen selv ud af det er en ringetone.

Svar på spm 2:
Ja, du kan godt have vib tændt når lydløs er fra. det opsætter du i
Opsætning>Profiler>Rediger profil.
men det andet er vist et lidt større problem, du må bare lave en profil hvor
det hverken vib eller ringer.

Svar på spm 3:
Ja, du kan godt få animerede baggrunde på din fon. f.eks. "pausefisk"
(www.funz.dk/aquarium.gif) , men de kører bare ikke så rent, hakker lidt.

Håber du kan bruge svarerne til noget

MVH.

Martin Christensen

Fra : H-J M

Dato : 09-01-03 22:51

Martin Christensen wrote:
> Hvordan sender du filerne til din fon.? Jeg sender selv med Infrarød
> og så skal man bare sende *.emy eller *.imy(ringetonefiler) direkte
> til telefonen. så finder telefonen selv ud af det er en ringetone.

Overfører kun via kabel.. Jeg ved ikke liiige hvordan jeg får det overført i
nu.. men jeg skal nok finde ud af det...

> [...]
> Opsætning>Profiler>Rediger profil.
> men det andet er vist et lidt større problem, du må bare lave en
> profil hvor det hverken vib eller ringer.

Har jeg gjort nu.. Må bare vende mig til det :-/

> Svar på spm 3:
> Ja, du kan godt få animerede baggrunde på din fon. f.eks. "pausefisk"
> (www.funz.dk/aquarium.gif) , men de kører bare ikke så rent, hakker
> lidt.

Gør ikke noget... Mange tak for linket.. Har du flere?

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Martin Christensen