Skærme
Fijala 3554
linier i skærmen
Fra : defaldult

Dato : 08-01-03 20:07

Jeg har lige investeret i en Samsung syncmaster 959nf fra shg.dk og det
lader til at der er gået et par linier i skærmen.
Det der virker lidt mærkeligt er at de 2 linier der er gået har samme
afstand fra skærmens top/bund.
det skal lige siges at linierne der er gået er vandrette.
Hvis der er nogen der kender til om det skulle skyldes et software problem
så skriv venligst et indlæg

Fra : JH

Dato : 08-01-03 20:11

Prøv lige at scrolle ned og læs indlæget:

"2 streger i skærmen fra Samsungs topmodel ?? "
fra d. 25. december 2002 10:16

JH

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-03 20:32

"JH" <dur@ikke.dk> wrote in message
> Prøv lige at scrolle ned og læs indlæget:
>
> "2 streger i skærmen fra Samsungs topmodel ?? "
> fra d. 25. december 2002 10:16

Ud over at man burde vide at et Trinitronrør har de 2 streger... Så er det
meget langt at scrolle tilbage til 25dec, hvis man ikke lige følger med

Fra : ChristianTC

Dato : 09-01-03 15:43

"defaldult" <sirhump@alot.dk> wrote in message
> [...]
> det skal lige siges at linierne der er gået er vandrette.
> Hvis der er nogen der kender til om det skulle skyldes et software problem

Hej

Det er skam helt normalt så du behøver ikke være nervøs for din skærm. Jeg
har en Viewsonic skærm og de kører på noget der hedder DiamontTron, der er
et modstykke til Sonys Trinitron. Det betyder at man kan se to streger der
løber vandret over skærmen. I starten når man har fået skærmen kan man godt
lægge mærke til dem, men når du har brugt din skræm i et par dage tænker du
slet ikke over det =O)

MVH
ChristianTC