Nokia 6310 - NokTool18
Fra : Markov

Dato : 08-01-03 20:06

Kan ikke komme i kontakt med tlf. !

Er det mit kabel der ikke passer (er købt til 6210)

eller er det NokTool 18 der ikke kan

Jeg kan komme i kontakt med et andet prog.

Nokia DCT4 Direct Unlocker med samme kabel

Er der et andet prog ?? noget i ratning af NokTool 18

På forhånd tak

Fra : Janus Olsen

Dato : 09-01-03 12:00

Rolis nokiatool 1.8 er udelukkende til dct-3 telefoner, så det er der den er
gal. Prøv at lave en søgning på google, så skal der nok komme nogle dct-4
programmer.
MVH Janus Olsen