HJÆLP: Dansk stavekontrol i engelsk office~
Fra : Magnus Alkil

Dato : 09-01-03 04:53

Jeg ved at nogen derude har besvaret dette spørgsmål 1 mio gange.........men
hvordan får man fat i den fil der indeholder den danske stavekontrol og
evt. gramtikkontrol ?? Og hvordan tilføjer man dem til sine office
programmer ??

På forhånd tak

Magnus

Fra : hcma

Dato : 08-01-03 20:10

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan får man fat i den fil der indeholder den danske stavekontrol og
> evt. gramtikkontrol ?? Og hvordan tilføjer man dem til sine office

Man køber den : Microsoft Proofing Tools
m v h
HC

Fra : Søren

Dato : 09-01-03 01:44

prøv at gå ind i den gamle (dk) version af office og kopiere alle filerne i
følgende bibliotek:
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof
og dereter sætte dem ind i den nye (UK) version i samme bibliotek
vh
Søren

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 09-01-03 07:02

"Søren" <soren@tilma.dk> wrote in message news:avigkg$mhe$1@sunsite.dk...
> [...]
> C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof
> og dereter sætte dem ind i den nye (UK) version i samme bibliotek

Hej.
Tror nu ikke det er en god ide at kopiere alle filerne! Pas i hvert fald på
ikke at overskrive nogen af dem!
Jeg kar kopieret mssp3da.dll og mssp3da.lex over, og så virker det i word.
Kniber med at få det til at slå igennem i f.eks Frontpage.
Erik