Elvis mindekoncert
Fra : BladeWalker

Dato : 08-01-03 19:49

Er der nogen der ved hvor man kan købe billeter til Evlis mindekoncert i
Renders?

BladeW

Fra : Karina Hjorth

Dato : 08-01-03 20:01

> Er der nogen der ved hvor man kan købe billeter til Evlis mindekoncert i
> Renders?

Du kan ringe til Elvis Unlimited på tlf. 8642 9696 eller 86428450, hvis du
vil købe billet til de første 10 rækker for Kr. 345.- + Gebyr 15.-

Hvis du ønsker billetter andet sted i salen eller til lidt billigere penge
(Kr. 295.- + Gebyr 15,-) skal man ringe til Værkets billet telefon på
89135110

Altså... det er, hvis du snakker om Elvis Convention eller Galla Show, eller
hvad det nu er... Den 5. april på Værket i Randers.

Mvh
Karina

Fra : C. Rantsen

Dato : 08-01-03 20:16

Du kan også bestille til de første 10 rækker på www.elvispresley.dk

Christian

Fra : BladeWalker

Dato : 08-01-03 21:12

Der var en Elvis fan i Goaften Danmark onsdag d 08-01-03 som har arrengeret
en mindekoncert for Elvis i Renders, men jeg ved ikke om det er det der
bliver kaldt Elvis Convention eller Galla Show.

BladeW

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-01-03 21:34

BladeWalker <martinfrank@mailme.dk> wrote:
> Der var en Elvis fan i Goaften Danmark onsdag d 08-01-03 som har
> arrengeret en mindekoncert for Elvis i Renders, men jeg ved ikke om
> det er det der bliver kaldt Elvis Convention eller Galla Show.

Koncerten bliver kaldt "Aloha from Randers", som en tribute til april 1973
koncerten "Aloha from Hawai" som var den første eller een af de første
koncerter der bliver transmistteret world wide pr satelit .

/ Søren og Anette

Fra : BladeWalker

Dato : 08-01-03 21:48

Tak for det Hotdog. Men kan du sige mig hvor jeg kan købe dem. Jeg har
kigget på Billetnet.dk og der kan jeg ikke finde den.

BLadeW

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-01-03 22:15

BladeWalker <martinfrank@mailme.dk> wrote:
> Tak for det Hotdog. Men kan du sige mig hvor jeg kan købe dem. Jeg har
> kigget på Billetnet.dk og der kan jeg ikke finde den.
>
> BLadeW
Hej BladeW

Som Karina skrev tidligere i tråden...men det indlæg er måske ikke nået
dig.?..

/Flying Hotdogs

Fra : -V-

Dato : 09-01-03 14:07

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev:

> Koncerten bliver kaldt "Aloha from Randers", som en tribute til april 1973
> koncerten "Aloha from Hawai" som var den første eller een af de første
> koncerter der bliver transmistteret world wide pr satelit .

....og som er en pisse fed optagelse, af en storslået koncert.

Vi har vist diskuteret den før i dette forum, men det kan ikke understreges
nok:

Køb den!

-V-

Fra : Karina Hjorth

Dato : 09-01-03 19:40

> Er der nogen der ved hvor man kan købe billeter til Evlis mindekoncert i
> Renders?

Hvis du ikke allerede har fået billet, må jeg nok desværre fortælle dig, at
det kommer til at knibe med at få fat i en.... De har lige meddelt i TV, at
billetterne blev revet væk, og der er nu udsolgt.

Mvh
Karina

Fra : Karina Hjorth

Dato : 09-01-03 20:00

> det kommer til at knibe med at få fat i en.... De har lige meddelt i TV,
at
> billetterne blev revet væk, og der er nu udsolgt.

Nå, enten hørte jeg forkert, eller også har de lige rettet sig selv... Det
var kun halvdelen, der blev revet væk*g* Sorry!

Mvh
Karina

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-01-03 19:41

> Nå, enten hørte jeg forkert, eller også har de lige rettet sig selv... Det
> var kun halvdelen, der blev revet væk*g* Sorry!

Så, nu er det reelt! Mindekoncerten er nu officielt udsolgt... MEN
arrangørerne har besluttet at lave et ekstra arrangement, så der nu bliver
TO koncerter ud af det.

Mvh
Karina