MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows og cookies
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 18:10

Hejsa,

jeg er stødt på et ret irriterende problem med cookies.

Når jeg fx går ind på www.cv-bank.hk.dk og andre sider
der kræver cookies er slået til, får jeg en fejl.

Jeg ved det ikke skyldes IE, da jeg får samme fejl med
Netscape. Jeg kan også udelukke min hardwaremæssige
internetopsætning, da jeg sagtens kan se siderne med mine
andre maskiner på netværket.

Jeg har en ZoneAlarm firewall installeret, men selvom jeg
starter maskinen op uden denne kørende fremkommer
fejlen stadig.

Har jeg mon andre muligheder?

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Ole C

Dato : 08-01-03 19:30

Mikael Nørrelund Andersen skrev blandt andet:

> jeg er stødt på et ret irriterende problem med cookies.
> Når jeg fx går ind på www.cv-bank.hk.dk og andre sider
> der kræver cookies er slået til, får jeg en fejl.

Hvilken fejl?
Tillader du cookies fra den side?

--
vh
Ole C

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 19:57

Ole C wrote:

> Hvilken fejl?

At jeg ikke har slået Cookies til ;)

> Tillader du cookies fra den side?

Ja, det skulle jeg mene.
Jeg får dog også meddelelsen andre steder, fx ved div.
afstemninger.

/Mikael

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-01-03 21:20

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e1c747f$0$83366$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Har du i IE under Funktioner-Internetindstillinger-Beskyttelse af personlige
oplysninger prøvet at sætte den ned? Jeg kører selv med Mellem beskyttelse
og har så ingen problemer med cookies. Prøv evt. at sætte den helt ned.

Kurt

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 21:34

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> personlige oplysninger prøvet at sætte den ned? Jeg kører selv med
> Mellem beskyttelse og har så ingen problemer med cookies.

Det burde jeg selvfølgelig have skrevet, jeg har alt på absolut
laveste niveau - stadig fejl ang. cookies.

/Mikael

Fra : Per A. Hansen

Dato : 08-01-03 22:13

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en meddelelse news:3e1c5b50$0$83362$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]

> Jeg har en ZoneAlarm firewall installeret, men selvom jeg
> starter maskinen op uden denne kørende fremkommer

Jeg har også ZoneAlarm og har ingen problemer.
Men siden jeg fik WebWasher installerer fik jeg samme
fejl som du nævner. Den skal altid inaktiveres aht.
cookies.
Bankerne kører med active-x systemet fra MS, måske er
der et problem her?

Per A. Hansen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 23:44

"Per A. Hansen" <xxper.hansen@get2net.dk> skrev:
> Jeg har også ZoneAlarm og har ingen problemer.
> Men siden jeg fik WebWasher installerer fik jeg samme
> fejl som du nævner. Den skal altid inaktiveres aht.
> cookies.

Aha, det var en blanding af ZoneAlarm og PopUpAd Filter.
Jeg må se om en indstilling kan laves.

> Bankerne kører med active-x systemet fra MS, måske er
> der et problem her?

Jeg har ikke problemet med min bank, kun cv-bank.

Mvh.
Mikael