nyhedsgrupper
Fra : Luke

Dato : 08-01-03 17:59

Hej

kan man ikke indstille Outlook til at håndtere nyhedsgrupper og hvordan
gøres dette når jeg har konfigureret Outlook Express til at håndtere
nyhedsgrupper

anyone

thx in advance...

Fra : Dyl

Dato : 08-01-03 18:12

<>
> kan man ikke indstille Outlook til at håndtere nyhedsgrupper
</>

I Outlook: Vis --> Gå til --> Nyheder

Benytter Nyhedsklienten fra Outlook Express - Dvs. også de indstillinger du
måtte have i forvejen herfra.

/Bjarne (Dyl)

Fra : Luke

Dato : 08-01-03 18:15

Hej bjarne

kendte godt gå til...men efterlyste at outlook overtog "funktionen" fra
outlook expres

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-03 19:26

"Luke" <snipermode@ofir.dk> wrote in message
> Hej bjarne
>
> kendte godt gå til...men efterlyste at outlook overtog "funktionen" fra
> outlook expres

I din Internet Explorer skal du vælge Funktioner, Internetindstillinger...
og fanebladet Programmer. Her kan du skifte over til Outlook.

Mvh
Anette Linnea

Fra : Søren Blom

Dato : 09-01-03 00:38

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev

> I din Internet Explorer skal du vælge Funktioner, Internetindstillinger...
> og fanebladet Programmer. Her kan du skifte over til Outlook.

Ja, men Anette man får stadig ikke news grupperne over i Outlook. Uanset
hvordan man vender og drejer det, så vil det stadig være Outlook Express man
læser news grupperne igennem.
Om det forholder sig anderledes hvis man sidder bag en Exchange server ol.
ved jeg ikke.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-03 09:06

> [...]
> læser news grupperne igennem.
> Om det forholder sig anderledes hvis man sidder bag en Exchange server ol.

Jeg tror alligevel mit svar dækker brugerens behov.
Hilsen
Anette Linnea

Fra : Luke

Dato : 09-01-03 12:07

Hej gruppe

det er som Søren anfører ...jeg vil gerne have dem overført til outlook...
og ikke benytte express...men det er "no go" ...kan jeg se ...

men takker for svarene ....

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-03 12:18

> Hej gruppe
>
> det er som Søren anfører ...jeg vil gerne have dem overført til outlook...
> og ikke benytte express...men det er "no go" ...kan jeg se ...
>
> men takker for svarene ....

OK - du kan "kun" komme dertil at kunne aktivere grupperne inde fra Outlook,
så du slipper for at skulle åbne to særskilte programmer i løbet af dagen.
Det vil stadig inde bagved være Express, der rumsterer.

Så kan vi vist ikke pine mere ud af den)

Hilsen
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 09-01-03 19:55

År for år undres man over dette "evighedsspørgsmål". Når man nu har
betalt for et program der er spækket med oplysninger, hvorfor bruger
"man" dem ikke. Det påstås at MsOutlook gruppen har et standard svar
"News", som dagligt fyres af nogle gange .!!!

© pre 2002

:
[...]
: >