E-smith server
Fra : Falk Dahlsen

Dato : 08-01-03 17:54

Har en e-smith server men kan ikke få den til at lukke folk ind som har
konto, jeg kan få den til at være lukket for alle eller åben...

Fra : Per

Dato : 08-01-03 19:35

Hej Frank

"Falk Dahlsen" <falk@dahlsen.dk> skrev i en meddelelse
> Har en e-smith server men kan ikke få den til at lukke folk ind som har
> konto, jeg kan få den til at være lukket for alle eller åben...

Kan du pinge serveren

Er der et domainnavn på, som virker

Kan du logge på som admin

Hvilken ver. kører serveren

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.

Fra : Falk Dahlsen

Dato : 08-01-03 20:45

"Per" <info@kkom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Frank
>
> "Falk Dahlsen" <falk@dahlsen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan du pinge serveren

ja

> Er der et domainnavn på, som virker

Ja det virker også fint

> Kan du logge på som admin

ja

> Hvilken ver. kører serveren

v5,5

Fra : Per

Dato : 08-01-03 22:39

Hej Falk ( sorry )
"Falk Dahlsen" <falk@dahlsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kommer alle fra samme IP range som serveren sidder på, hvis ikke skal du
oprette brugernes IP net på serveren.

Jeg regner med at alle logger ind lokalt, ellers skal de logge ind med PPTP.

Husk at sætte Windows workgroup og servername på serveren og klienterne så
de er ens.

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 10-01-03 09:55

> Har en e-smith server men kan ikke få den til at lukke folk ind som har
> konto, jeg kan få den til at være lukket for alle eller åben...

Logge ind hvordan, til hvad - VPN, FTP, SMB, Webmail, Telnet?
Hvor kommer brugerne fra - intranet, extranet, internet?

/Kim