CO2
Fra : Dan Mortensen

Dato : 08-01-03 17:20

Hej,

Er 6 kg virkelig de mindste CO2 flasker man kan få genopfyldt her i Danmark,
hvis man ser bort fra Sodastream ? Findes der ikke nogen som forhandler og
genopfylder mindre flasker til en rimelig pris ?

MvH

DM

Fra : Dan Mortensen

Dato : 08-01-03 22:45

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis man ser bort fra Sodastream ? Findes der ikke nogen som forhandler og
> genopfylder mindre flasker til en rimelig pris ?

Jeg kan lige udvide den lidt Er det ellers muligt at få en konverter til
SodaStream Petri connecteren så den bliver lig en standard trykflaskes
connector ?

/DM

Fra : J@N

Dato : 09-01-03 07:10

> [...]
til
> SodaStream Petri connecteren så den bliver lig en standard trykflaskes

Jeg fandt engang en her, men nåede aldrig at købe den:

http://www.gibbon.se/sort/269330-artf.html

På den Sera' side står der ikke at den passer til sodastream:

http://www.sera.de/Produkte/CO2-Druckminderer.htm

Jan

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 09-01-03 06:16

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> hvis man ser bort fra Sodastream ? Findes der ikke nogen som forhandler og
> genopfylder mindre flasker til en rimelig pris ?

Jeg bruger et CO2-sæt fra JBL, hvor der findes flasker i 300g, 500g og 2kg,
og dem kan man få genfyldt de steder man kan købe sættene.
Rent praktisk får man en ny fyldt flaske istedet for den man kommer med.

mvh
Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk