Hvilket bil spil
Fra : Jacob

Dato : 08-01-03 17:17

Hej Alle

Findes der et bil-spil som f.eks collin Mcrea rally eller ligendende hvor
man kan køre mod andre over internettet??

Mvh Jacob

Fra : jan larsen

Dato : 08-01-03 23:01

"Jacob" <jacob@jacobkusk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Findes der et bil-spil som f.eks collin Mcrea rally eller ligendende hvor
> man kan køre mod andre over internettet??
>
> Mvh Jacob

Ja det gør der, RalliSport Challenge, vi har haft emnet oppe i forum på
www.bedst-web.dk men det gamle forum er nedlagt og et nyt startet, men
indlægene vedr RalliSport Challenge mangler, men spørg i forum så får du
mere information om spillet.

Venlig Hilsen
Jan Larsen
www.bedst-web.dk

Fra : Jacob

Dato : 09-01-03 15:21

Hej Jan,

Tak for svaret. Jeg kan se at Ralli Challenge er et xbox spil. Jeg fik
desværre ikke sagt at jeg leder efter et bil spil til PC hvor man kan kører
mod hinanden over internette.

Findes det?

Mvh Jacob

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-01-03 15:25

> [...]
>
> Tak for svaret. Jeg kan se at Ralli Challenge er et xbox spil. Jeg fik
> desværre ikke sagt at jeg leder efter et bil spil til PC hvor man kan

Det kan også fås til pc.

Jeg kan anbefale Live For Speed. Er ikke udkommet endnu, men der er en
gratis multiplayerdemo her: www.liveforspeed.com . Det bliver 100% det
fedeste siden Gran Turismo!

- Martin

Fra : Emil Jensen

Dato : 09-01-03 16:02

> Det kan også fås til pc.

RalliSport Challenge kan også fås til PC, der findes en 216 MB stor demo.
Demoen giver dig mulighed for at køre på asfalt, grus og is/sne... Tager
cirka 1 time at hente med 512KB forbindelse...

Demoen kan hentes på www.bedst-web.dk. Lige nu er den i listen over top 5
downloads...

Mvh

Emil

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 09-01-03 16:07

Yep, det er toppen af multiplayer kransekagen lige nu sammen med de go'e
gamle Grand Prix Legends & NASCAR 2002
Den nye GTR2002 mod til F1-2002 kan faktisk godt spilles over nettet og det
er årets udgivelse.. og så er det endda gratis hvios man altså har F1-2002

Det officielle Live for Speed forum find (sagt med slet skjult stothed) hos
os på RaceSim Central
http://www.racesimcentral.com
Der finder du også info om alle mods'ene til F1-2002 og alt om Grand Prix
Legends.

Vi har en hel dansk sektion i forummet hvor du er yderst velkommen til at
spørge løs..
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Mikkel

PS: Vi har bl.a. tiltusket os 10 stks. Live For Speed i fuld udgave som
præmier i "GPL Rally 2" konkurrencen der starter d. 22 Januar... mere info
her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=303

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-01-03 17:19

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkelNO@SPAMgram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Yep, det er toppen af multiplayer kransekagen lige nu sammen med de
go'e
> gamle Grand Prix Legends & NASCAR 2002

Hej Mikkel.

Kan du ikke fortælle mig om der er en fuld pakke med opdateret grafik og
lyd til GPL. Jeg har lige købt for en 20'er, og har opdateret det og
fået det til at køre på nettet. Men det ligner jo no'et der er løgn.
Direct3d patchen hjalp da lidt på det, men den kan ikke rette op på
grafik der er 10(?) år gammelt .

Har du nogen gode tips? Jeg har kigget lidt på forskellige sider omkring
ny grafik, men det virker temmelig uoverskueligt at opdatere hele
spillet (det er gerne én bil man finder af gangen).

- Martin

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 09-01-03 20:03

Hehe... det er historien om den grimme ælling.
Fuldt opdateret er GPL faktisk det flotteste af alle bilspil til PC.... det
ka' blive så helt uhyggeligt detaljeret du tror det er løgn.
ud over de originale 11 baner findes der nu over 200 nye hvoraf de fleste er
flottere end originalerne.

Det bedste du kan gøre er at stille samme spørgsmål her i det danske GPL
forum på RaceSim Central, der holder 90-95% af alle danske online GPL kørere
til:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=65 Bare spørg
løs, der er altid et par experter der kan give dig listen over de bedste og
mest nødvendige opdateringer.

Jeg har ikke smidt mange af de seneste videreudviklinger ind da min PC ikke
kan følge med så.... og jeg kan simpelthen ikke holde styr på alt hvad der
sker, jeg skal jo også forestille at holde øje med alle de andre spil vi har
forums for. GPL er nu stadig øjestenen og (desværre) stadig det bedste af
dem allesammen ;)

Mikkel Gram-Hansen
Administrator @ RaceSim Central

Fra : Mads Kristensen

Dato : 10-01-03 12:25

Jeg plejede at spille Need For Speed (2 eller 3, kan ikke rigtig huske
det) over nettet med nogle af mine kammerater. Det var et ret sjovt
spil. Og så var det også et der hed TOCA tror jeg nok...

MVH Mads