Fiskeri i Gambia
Fra : Jonny Christensen

Dato : 08-01-03 16:55

Skulle der være nogen der ligger inde med oplysninger om fiskeri i Gambia,
nærmere betegnet Banjul ?
Jeg skal på 14.dages ferie fra d. 03/03-2003 og vil gerne prøve kræfter med
fiskeriet dernede.

Gode råd og evt. links modtages med tak !

på forhånd tak

venlig hilsen

Jonny Christensen

Fra : Rikard Jensen

Dato : 08-01-03 17:31

Hej Jonny

Her er et link der nok kan få mundvandet til at løbe:

http://www.jjphoto.dk/jj_fishing/articles/gambia_all.htm

mvh

Rikard Jensen

Fra : Jonny Christensen

Dato : 08-01-03 18:41

Hej Rikard !
Du har ret ! det ser indbydende ud, jeg glæder mig til at prøve det !
tak for linket

mvh

Jonny